29 October 2010

HYE JUMAAT (!)



exam sudah abis yaww , i loikeee so muchh . tadi bangun pagi and siapkan folio geo yg terbengkalai . haha .
and then kemas bilik kejap . haha . and then turon bawah streka baju . makan . mandi . siap2 . and pkol 12.30 van amek , na kuar ruma dah mcm kat lua ade orang berperang , haha , gare2 anjing punya lah banyak kat lua uh . celakee jee . haha . tape kaw anjing aku bunoh kaw nanti (!) . haha . and sampai skola teros pegy pusat sumber . masukmasuk pusat sumber tengok2 ade faiz and kwn dea . ha !! korang ta solat jumaat kan ? haha , korang datang bulan ek ? haha , then faiz sebok datang lepak sekali , ta jadik aku na bace buku . haha . then fatin tnye lah kt faiz about the exam . tanye pasal exam yaww , tgok kiteorang ta lepak2 , belaja dan suruh diaja . LOL . dea suke ceramah kowt . haha . then yg sorang lagi tuh pegi mengorat si soleha . haha . dandan je tenga dok sembang2 ade cikgu masuk pusat sumber , hambek korang kene marah gn cikgu tulah sapa suro ta solat jumaat . haha . then dah malas na belaja keluar lah dari pss and teros ajak faten g kantin , beli makanan , beli ayamm , aww lapa seyhh . haha . then jalan2 sato skola , bermule lah sesi meronda gantikan sudin . haha . then masuk kelas , amek ketas bhse cina . haha . senang gile babi kowt soklan bahase cina komfem aku dapat A . LOL . haha . rehat pegy akses beli air jee , diet2 , haha . then men pukol2 dengan faten nabila , haha , kaw na tumbok2 aku konon sekali kaw yg saket . haha , tengok lawan lah wehh , nih amirahh laa , haha . masuk kelas kene marah sbb masuk kelas lambat exam da start , padan muke aku . haha . best gile kot jawab soklan tuhh . tp yg 50 ke bawah tu dh malas na jawab , act malas sebab about the debit and kredit , ta suke deyh that topic. siap pkol 6 and 6.15 pegy surau *mls dok dlm kelas . borinkk . masuk kelas blek 6.30 amek beg n blah dari skola* . pastu terserempak dengan sudin*penyelia petang . dea pun membebel dengan pegang rotan and berkata kepada kami :
c.sudin : nih ape nih balek awal belum 6.40 lg ? *smbel mengangkat seluarnye dgn memegang rotan ! haha
aku : ala ckgu bialahh , da abis perikse cool lah cikgu , ape daa . haha *gaye yg biadap !haha
c.sudin : (senyapp)
fatenabila : haha , kaw kurang aja en mirah ?
aku : haha , biaselah , dye kan blurr standard laa . haha
fatennabila|fatinsyafiqah : (gelak2) . haha !
haha , kurang aja betul aku , haha . well . LOL . then na kuar beli mknn kt lua sekali mak faten dtg so aku masuk balik , tunggu syeira and syeira *bnyk betul kawan aku yg nmenye same , menyusahkan betol* . haha !
then ajak dorang g sane , yeah m syeira belanja aku , haha , jimat duit seyhh . then biase aku lepak kt depan surau dgn geng2 budak kelas tp ari nih tak sebab faten dah balek awal so aku teros lepak kat luar dgn syeira , law aku lepas surau pu  nanti dorang mintak makanan aku lg2 si husni , haish . tada duet ke hoi ? haha . 
van datang , memekak dalam van gado2 gn si redha and sampai ruma , mandi and makan lagii . haha .
then onlineeeee . huh ! da la panjang sudaa aku membebel nihh . haha ! chawwww !!
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫