24 November 2010

BAHAGIA AKA SERONOK !

hello readers , haha , hari nih aku gile plus meroyan ape jadah sume ahh , haha , bermule dengan topik bengong , haha , act tadi sepupu fatenabila text gune hp dea , aku engad en faten so layan ah . then dea mesej gune ayat pelik2 . menyampah betol , haha . na tengok ape dea text ? haha . wait ~

DEA : HADUI , HAKU BUWSAN NIEYH
MYRAA : ASAL AYAT KAU CMNIEH , AKU TA SUKE AH !
DEA : EYH , SEJARKH BILAH XOO JADYH B1N1 FADHEL *sape fadel?*haha


MYRAA : APE KAU MEREPEK ? SUMPAH PELEK ! KAU SAPE NEY ?
DEA : HAKU COWZEN ATEYN . IYEH SOH HAKU TAYEP
MYRA : PATOT AH PELEK SEMAVAM ! BAEK KAU TUKA AYAT KAU UH . PENENG AKU BACE . MASUK TADIKA BALIK AH ! HAHA
DEA : KARHKARH , NTY HAKU SUROH BAPARK HAKU MSOWK ARN HAKU TADIKA ARLEYK


MYRAA : BAGOS , NIH MESTI BM KAU SELALU DAPAT E EN ?HAHA
DEA : UIT , JANGAN XOO . BM C KORP ! EYH ATEYN NANYEW !JARK LE LARK XOO JDYH B1N1 FADHEL ? (dlm hati aku ckp sape fadhel? gile ke budaj nih ) haha

kesimpulanyee , budak uh layak masuk page Kami Budak Tadika ♥ . HAHAHA

(aku tag2 mende tuh kat facebook dekat asz , mya , aida)

haha , then kitorang kutok2 budak uh , merepek , tiru ape yang budak uh punye ayat , haha , sumpa kelakar weh , gelak2 memang gile babi ahh , hha . act aku na prictscreen tp sebab terlampau banyak so malas ahh , haha , penat doe , aku asz mira aida kutok2 budak uh plus gelak ape bagai sume , haha . gile ah hari nih , susah ah na citer ape yg kitorang cakap , lau na tau g bace 3 status aku kat facebook . haha . kitorang kutok2 myaa ta join sekali sebab dea busy kowt , haha . dea polak notify dea kua banyak2 tapi kitorang wat bodoh jee , haha , sory myaa sayang ta boleh tahan doe dengan lawak bodoh ayaut uh , hahaha

Azmira = Kuda semput
Amirah = Elephant kentut
Aida Shafiena = Angsa Hiphop
Mira Azman = Hulk breakdance.

then , azmieera wat status 'kuda semput' so aku mencelah ah sbb status aku dah panjang malas na scroll , haha , then kat situ merepek pasal haiwa , itik ah , elephant ah , kuda ah , angsa ah , haha , then mira offline so tgal aku and asz , then aida msuk , haha , aida masuk je teros jadi gile , haha . kitorang merepek meroyan apa bagai sume ah , asz ah mule dulu cakap pasal haiwan then bogel ape sume ah , sekali kitorang merepek , haha , 18sx wehh , ditegaskan orang2 yg yang bawh umo ta bole tgok , haha . kitorang 18+ ke ? haha , hentam sajalah . memang gile banyak kitorang cakap bukan dan mende uh hanye gurauan okay , not mire than juke only , haha . babi sakai , jum tgok printscreen dari status asz:
skip
skip
ahaha. comment ktorang hamper 200 . aku terpaksa skip. hahaha from Tadika , to Awan (paham2 jela) , then Aida nak ke toilet, continue with gay's story hahaha. kami taktau kenapa kami punya otak mcm hilang satu saraf haha. Love you buddies and this is the best midnight ever :D  aku suke malam nih because happy gilee , hehe (tiru ayat azmieera) haha

p / s : nyna kenape dengan kau ? aku na kau yang lame :(
p / s : sedang menaip pada pukon 2 something , haha !
p / s : hari nih blog aku dah berumor 4 months , hhe .

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫