17 November 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA


h to the e to the l to the l to the o = HELLO . hari nih na update blog kejap , hehe . post hari nih akan digabungkan cerite ari nih dah semalam meletop kebaboom yaww. haha . sakai habiss laa hoii .
semalam balek kampung pkol 4 but sebelom tuh pegy jusco dulu , hehe . then bertolak balik , jalan jem woahh , wuisshh , kal kl hampir 2 jam disebabkan jem , al maklum la ramai yang na balik kampung , haha . then dalam kerete aku agak ketiadaan mood mgkin disebabkan penat plus ta cukup tido same dengan aku tido la dlm kete , hehe , then bangun2 baru lah goodmood datang sebab setan dah kacau orang laen , hahaha . agak kesialan .

then pkol 10mlm pegy makan kat restoran ape tah , kat sane mmg sial lahh , family sume elokelok good baek punya jadi mood setan punya , haha , garegare restoran tuh mcm sial laa , kitorang datan awal , order leklok , tunggu la punye lamee , makanan plus minoman ta sampai2 lagi , sampai start cite habil qabil sampai habis ta sampai2 jugak , tapi saba la jugak , da lah air pon ta sampai2 , pastu japg budak uh dtg mintak order balek sbb kertas tuh hilang , haih saba jelah , then order laa balik , dlm 10 minit air pon sampai then minom2 , makanan pulak ta sampai2 , dalam hati aku kate ntah2 kertas order makanan pon hilang , sebab orang laen yang lambat punye makanan sampai dulu , memang bangang lah kan ? orang yang dapat dulu tuh pon pelik plus rase bersalah , tapi ta bole na wat pe la kan , sekali parent aku dh polak , pangel lah budak tuh tapi dorang buat bodoh jee , sakai lah kau bangang babi , haihhhh .then bapak aku cakap wehhh budak baru kau na datang kan ? pahadan muka kau , haha . then tnye leklok kau buat blurr , padahal kalau korang ckp leklok makanan tuh ta buat kan senang , padahal family aku dudok depan tempat masak tuh lagi , dah tau kitorang dah lame kat situ bukan na tanyee tapi buat bodoh kan ? memang aku takan jejaklagi la kat situ , HARAM !
then kau belah mcmtu jee , then pangel lagi kau buat bodoh lagi then korang kene sound baek punya kan ? hambek lah kau duit untuk air tuh , bahabie! 1jamlebehkamitelahmembuangmasekatsitu tanpe dapat ape2 faedah pon , grrrrr . then berambos teross dari restoram sakai tuh , haha , polakpolak , terpakselah myaa dgn zaff dengar cite aku tenga marah tuh semalam sbb dorang text aku , hey nabila dgn nyna sory ta text korang balek semalam , sangat panassss~~ haha ! okay ignore it . heeee

then pagi tadi bangun sangat awal , hoho :O . then siap2 pegy kampung belah ayah aku sebab ade korban kat sane andd wuishhh aku amek bahagian , hehe .then aku pakai tudong lah wehhh , pakai tudong ? haha , yelah pakai kerana terpaksa dan dipaksa , haha . so pakai jelah kan , dah naseb , hoho . then sampai sane dorang sume tengok laen mcm and suha gn akma kate aku dah insaf , haha , sialan korang , tapi aku masuk2 ruma teros bukak tudong , haha . pelek2 je kau nih myraa hoi . haha .then dorang puji aku dah kurus lah hoi , haha , bangge seyh , wakaka xD . then tunggu orang yg sembelih lembu tuh datang , then bile dea dah datang sume yg amek bahangian kene kuar , woaahh cuak pulak rase , haha , then aku pon kua laa dgn sape2 yg terlibat, hhe , then dea pangel nme2 yg amek bahangian , then nme aku disebut , hoho , pegy dekat lembu tuh then pegang dekat bahagian mane tah , sambel bnce niat yg diajar oleh sape tah nme dea , hehe , senag je rupenyee just bce niat ,*mse nih aku pakai tudung balek , haha . then dah siap niat tuh aku masuk balik rumah  bukak tudung , bhaha . kuar balek amek video camera then amek video lembu tuh dikorbankan , memang banyak laa wehh darah , wuishhh , lembu tuh kuakan air mate wehh , sangat kesian ... hmm .

okay then , dah siap sembelih sume , disebabkan terlalu panas aku gn suha pon masuk rumaa , leak kat pondok sambel texting . baring2 , makan , bosan jalan2 , haha . then pegy dapur kitorang buat air batu campur , haha , first time buat sendiri gune alat dea , memang best lahh , masetu kejakunan aku gn suha sangat terselah , berebut rebut na pegang menatang tuh , haha , sambel buat sambel texting dgn myaa , nyaa , zaf , yeahh aku cakap dlm bhse tganu gn dorang , haha , korang ta paham kan ? korang punyaa pasall laa , haha . then keluar tgok2 orang tenga potong2 daging lembu , then pegy dekat pokok jambu , amek jambu laa aope lagi , haha , tapi kerengga sangat gatal dengan kitorang woahh asek na menggatal je kerengga tuh sampai kitorang gatal , haha , banggang punye kerengga dah la besa besa wusihh .disebabkan ta tahan aku gn suha berambus ke tempat laen , then lepak kat lua lagi , pastu dorang pangel makan tengahari , act makan petang sebab makan pkol 5 petang , haha , tghari ta makan , haiyoo , haha . makan kat pondok . then lepas makan masok ruma memulee dudok jee , lame baring then diikuti dengan suha then aku terlelap dan ignore the message and missedcall , haha , penat lahh , tidoo lagi baguss , hahaha . then bangun . lepak lagi kat lua kat pondok . memang seronok laa kene nganjeng , mentang mentang laa aku gn suha tiap pagi , petang malam always online dok nganjeng sebab kitorang ta online hari nih , haha , sott jeee . tapi tapee sekaraang aku tenga online nih , haha , naseb kampung bela mak aku ade line *line curik* . hakhak .

kesimpulanyee , semalm adelah hari yang agak sengal , hari nih adelah hari yang penat , best , seronok , sedeh , gilee , bosann dan sebagainyee , haha , okayla tuhh , aku da penat na menaip nih , line pon makin sloww , sebelomline tros takda baek aku chaww dulu . byeeee

selamat hari raya aidiladha


p/s:hari nih post aku mcm karangan , haha

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫