14 November 2010


heyyo , hari nih 15.11 hari ahad , haha . okay today , ape ek ? aku pun ta engad na cakap apee , haha
okay hari ini sepatutnyee aku pergy hangout dengan farah|meera|alia but ta jadik sebab my parents tuka fikiran .penat aku memujuk sampai ta ckp dengan ayh aku , bhaha . siot jee kann , hehe . then hari nih baru aku cakap disebabkan takda guna pun kalu aku na merajuk sebab dah lepas , ta bole dapat apaa daa , hehe .

tapi tapee , sebab hari nih pon best jugak sebab keluar jejalan , shopping , hhe , i loikee , wakaka .  tak siasia jugak aku tak ikot korang tapi kalau aku pergi dengan korang mesti lagi best kan ? tapi tape lepas raye haji nih kite bole hangout lagi , haha . hari nih jugak aku terasa yang aku makan banyak , aauchh , haha . makan pagi makan mee huun  , then tghari makan nasi and time keluar makan mee sizling and malam mkn dekat A&W . pergghh banyak kan aku makan ?  haiyoo , gemok lah nantii , haha . siot jee , hehe .

then balek teros online , wuitss . well you noe mee i always onlinee , haha . facebook , blogger , tumblr , formspring and all is awesome , tanpa mereka bosan laa saya . hehe . saya makin sayang dengan blog , auchh . haha . weh blog kau paham tak aku cakap aku sayang kau ? ahh kau mana paham , haha , sudah myraa cukop jangan merepek okay ? haha . blahblahblah . hoho . okay laa aku na wat post yang laen pulak , hehe .
byee dearr ;))

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫