23 November 2010

selamat pagi semue , hehe , hari nih hari ape ha ? haha , rabu ahh . haiyaa . haha . bangang jee .
hari nih aku bgon pkol9 semate mate na tengok cite ape tuh alaa yang kat tb3 tu ahh , haha . semalam tidon pkol due text dgn zaf , peon and asz , hey asz thanks sebab denga problem aku and thanks bagi nasihat , hehe , sayang kau lah tapir~haha . naseb lah aku ade kau untuk denga cerite uh , aku cite kat kau sorang jee ahh , haha . bangang je kan . lalala ~ . hari nih bangon2 bukak tb , mengadap laptop for a while then jemor baju , uwaa malas betol , hahaha . kau kene rajen lah myra ! haha .

okay semalam kan aku ade msuk contest kan kan kan ? haha , gamba uh da ade 47 org like , haha . gare2 semalam promote kt orang , hhehehe , tapi hari nih rase malas pulak na promote2 , ape ke da hal lahh , korang na like , like ahh , terima kasih , haha , tanak like sudah , tapee , aku masukpon sajesaje , sebab bosan , mane tau bole menang kan , kalau menang mmg best ahh , haha , contest tu pon first time aku msuk sebab menarik , hehe , thanks kak affat and kak shamin sebab buat contest tuh , memang hilang ah bosan aku semalm , haha . and thanks juga mya hoi sebab ade promote aku nye gamba . haha . kite kan bersaing care baek , kalah menang hal lain , jangan amek kesah sangatlah kan ? hahaha . sape  yg na like gamba uh , like lah , dekat :


like tau weh, haha . sengal jee . and sape2 yang na msuk , boleh pegi sini dan follow arahan dea ,
sesipe yang rase dea tade keje boleh lah masuk , haha . hapehape jelaahh , hehe . okay hari nih aku rase
aku dah gile , lalala , kau kesah ape ? haha . gile sbb ape ? gile sebab ade ahh , haha . arghhh forget aku sudah mule merapu wehh , haha , MRU bile na jumpe kau lagi nih ? hahaha . haiyaa , gile lah aku , blablabla .

p / s : ignore me , im gonna crazy , MRU <3


http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫