29 November 2010

tagged !

morningg ,, dah bangun belomm , dah sarapan ?? haha . ha nih hari apa ? selase ah , ngekk , haha . hm .hari nih bosan tak agk2 nye ? haha , tak tau lah .yg pasti semalam tak bosan , haha , sebab satu hari text dgn khalieda , act sejak tgahari , dari kt fb sampai kat message , tak henti2 , henti pun sebab aku na g mandi jap , haha , she nice lah , hoi khalieda jgn kembang pulak , haha , semalam banyak kali aku kene delete inboc sebab memory full , al maklum lah hp aku tuh message boleh msuk 80 kali jee , haaha , mesej denan kau lagi , tonyet lagi , farah , eazam , mira , haha . mmg kredit aku bnyk habislah semalam , nih pon kedit dah low , sape na topupkan ? haha , sape kesiankan au tppkn lah , haha . okayh stop being anoyying amirah . haha . okay back to the topic . dapat tag lagi dari azmieera and nyna . tag dorang same 




nama blog and why nama tuu dipilih :
blog punye nme bnyk kali tukar , haha , tapi yg terbaru is MYRAA LOVATO'S . haha . cilok nme DEMI LOVATO(pencuri)

nama URL blog dan mana datang idea tu :
www.themyraamyghah.blogspot.com .
act yg nih url ketige blog aku , haha . mane datang sebab mse tuh nme fb aku MYRAA AMYGHA

method penulisan blog anda :

hm , tak tau lah , pelbagai method , ahaha , 


perasaan anda bila tengok blog orang lawa dan menarik tapi tengok blog sendiri tak lawa pun :
mesti lah jelous ngok , asal blog kau lagi lawa dari aku hah ? haha


bila wujudnya blog anda ini :
25 July 2010

siapa orang first yang jadi follower anda :
hm , rasenyeee azmieera ke tisha , lupelah , haha , yg aja segale bagai dlm blog nih pon asz , haha


sila tag kepada 5 orang dan bagi tahu mereka :
nazira
aida
khalieda
afaa
syaa

mira syazawani


p / s : sape na ambek , just take and let me noe okay . haha


http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫