03 December 2010

03 / 12 / 2010


heyyoo , good evening . haha . tepat pukol 3.57 aku update blog hari nih , biase tengahari . haha . tadi edting blog kak milos ku tersayang (weck) haha . tettt , tak tau lah okay ke tak blog dea , haha , pandai2 lah kau adjust nanti kak . aku pon bukan reti sangat nak edit2 nih , kadang pon cuak , sekali edit2 rosak blog orang , cuak babe , kalau blog aku sendiri tapelah jugak , haha . blog aku sendiri rosak pon boleh gile aku nih kan lagi blog org lain kan kan ? haha , weh milos mggu depan aku tuntut topup tau tau . haha. tu kire siket je aku mintak . mak aku kate kalau org suroh edit blog ke buat blog ke mintak lah upah (mata duitan) cett , tp duit tuh aku lah dpt , tapi aku mls na mintak2 upah2 nih . aku ihklass . muahaha . tapi kau milos kene gak bagi aku topup sebab aku kebulur topup , muaahaha .

hari nih aku na menggeledah lagi tutorial-2 yang menarik . haha . bosan je manjangg . tak tau na buat ape . haha . semalam online aku menggangu cik milos dengan adrian kekasih hatinyee , sweet jee dorang , jeles aku >.< haha . act adrian mule dulu menggedik , aku tgok2 wall dorang sebut2 nme aku , eceh so aku menyelit lah kan , haha , adrian saje na buat milos jeles , haha . padan muka kau kak , aku mengatai gn balak kau (kejap je) muahaha , aku tanak pon lah balak kau tuh even muke dea boleh lah tahan , patut lah kau sedeh bagai mse kau clash gn dea , haha , tapi adek dea pon boleh tahan wehh , comell , naseb adek dea budak kecik wehh . mahaha . kau tengok kak entry nih penoh dengan name kau , ecehh , jangan na membangge diri pulak yee . haha .

hari nih aku tak tau na ganggu sape pulak , ahaha . cadang na ganggu sista syaa tetapi tak berani lah sebab dea punyee mcm tak sporting jee , haha , kau boleh tak kesah kak ? sengal jee , aku report kat dea nanti baru tahu . haha . aku dah ketiadaan topik yang perlu dibincangkan nih , haiyaaaa . esok nyna dah tak online sebab melencong ke utara , bile lah aku na melencong nih hah ? huwaa , aku na g sabah boleh tak ? haha , na pujuk parent aku ah , sabah je tempat yg belom aku kunjungi(eceh) haha . okay ah . bapak aku suroh ajar buat blog . muahaha . pelik2 jee .

p / s : adakah keputusan saya betul ? hahaha
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫