07 December 2010


good evening but bad evening for me :) haha . hari nih tepat pukol 5 aku menaip , entry yang pertame untuk hari nih , seriously akutakde mood na online tadi . aku online tgahari then pukol 1 smthng aku offline . seriously ramai org yg mnyakitkan hati tadi . gerammm . kalau sorang takpe lagi nih ramai . paham tak ramai ? huh ! watepakk jela . krne takde mood aku teros offline dah teros masuk bilik membongkang tidor . haha . tidor sepuas puasnyee tanpe org ganggu . (tutop phone) haha . dan sekarang aku da okay sikit dari tadi . brrr

aku akan cube menjauhkan diri dari lappy kesayangan hati pengarang jantung nih . haha . akan cubelari dari online facebook and blog and whatsoever la . kalau bukak pon akan di limit kan mas . haha . sbb aku nih boleh dikatakan dari thgari hngge ptang then smbung mlm smpai ke pagi akan mengadap lappy nih . sampai kene membebel . haha . dah biase dah tapi sekarang aku tanak online selalu . kalau korang tengok sekarang pon facebook dah macam haramm . sape yang upgrade ke facebook yang baru tuh mmang malang la . naseb aku tak pegu upgrade . bodoh btol yang buat fb ape tah nme ade ke pegy tukar dah leklok gedik na menukar . na sepak ? tengok jela mesti ramai yg benci fb lame2 . haha . lepas ms kene benci takkan fb pulak kowt ? haha , dah lah dekar recent activity pegy tunjuk apa yg kita hanta kat orang . bodoh bodoh jee . 

p / s : facebook dah kritical . haha

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫