09 December 2010

I-CITY

 

good morning , good ke ? harapann laa . haha . wuishh semalam pegy i-city shah alam . haha . first time pegy , lol . takde ah jakun mane pon , takdela best mane pon , best lah jugak tp tak bnyk gamba amek sebab mood nak bergambar takde plus camera mcm haramm , kalau nikon dslr tak pe ah gak , haha , tak kire taun depan aku  na jugak nikon tuh . haha . nikon tuh buat aku gilee , sampai org yg kat sane amek gambar gune ikon pon aku dah jeles , grrr . korang nih amek gamba jangan bg aku nampak . haha . "hey myraa kau sape na suruh dorang buat mcm tuh?" haha . okay back to the topic . bile pulak aku lari topik ? hha , due jam kat sane . saket kaki lenguh . haha

bertolak pukol 8 malam rasenyee then pergi makan dulu , haha , kat restoran bonda yaww , selepas melantak . pegy singgah toilet dea , haha , cermin dlm tuh tak boleh kalah , besar punyaa . haha . then dah bayar di sponsor oleh family cousin aku . haha . then pkol then dlm pkol 9 chaw dari situ then nak pegy sane singgah petronas dulu beli lolipop | topup | chocolate . haha . then dalam pukol 10 sampai sane . haha ./ engad kan dh lambat rupenyee ramai lagi yg datang lambat , haha , well situ tutop pukol 2 so tak heran laa org datang lambat pon , ngee . na masok sane satu kereta kene bayar RM10 haha . naseb satu kereta 10 rgit kalau satu org 10 rgit abislaa duit , haha . then pergi cari port . 

adoy tak tau na tulis ape laa malas na story . haha . well aku kan pemalas .pemalas adelah aku . aku adelah pemalas . haha . then pegy kat lampu lampu , amek gamba .then jalan tempat laen amek gamba lagi then jalan lagi , then pegy dekat kehmah khemah jalan jalan , haha , kat siru banyak jual tanduk tanduk syaitan , telinge rabbit , haha , yg penteng lampu lampu laa , haha kat siru ramai syaitan wehh , haha , bnyk sgt org pakai tanduk syaitan tuh dah sah sah bnyk syaitan , haha, syaitan betol . then pegy main mende ape tah nme tuh yg gune token tuh , haha , kene amek itik , haha , token tuh 4 rgit sekali amek itik tuh tade luck lgsg , kebulur la aku na teddy bear tuh , (padahal coucin yg maen ) haha . lesap 4 rgit kalau beli tpp pon dah okay . haha . ntah ntah org tuh menipu , brrrr . then jalan and jalan and msuk tempai snow tuh , act bukan snow pon , bebal betol , 2 rgitmsuk nseb 2 rget jee , api dlm tuh tade ice pon just sejuk je tp takdela sejuk mane dah lah ramai org plus aku pakai sweater mmg panas ah kan . haha . dlm tuh pon amek gamba . amek lah sangat . haha . then dah penat balek ah . pkol 12 lbeh balek , haha , 2 jam lebeh kat sane :O . ngee . naek kereta baru aku perasan kaki aku sakit , haha . then dalam kete texting yaww , haha , ade setengah aku tak rep , haha sorry aku malas nak layan :P . hha bulan december nih aku rase bulan yg paling menarik , haha , sebab ape ? biarlaa aku sorang je yg tau . LOL . haha . dah ah aku penat na menaip dahh , penatt .


p / s : to haidar sabar tau , jangan sedeh sedeh . semoga roh atok awak dicucuri rahmat :') 

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫