15 December 2010

my story is my story -.-'


weeee , haha , aku sudah mebusukkan blog ini selame due hari , haha , tersangat lah rajin malas untuk update , haihh sesungguhnye tersangat ah malas . haihh . act mungkin ak akan tak layan dengan blog sementare waktu sebab m to the a to the l to the a to the s equal MALAS . hoho . aku malass wehh . malass . haha . hah sudah aku dah mule merepek . haihh semalam aku tak boleh tido doe , bukan sebab rumah belakng aku tuh buat giler , hah , mcm yg setengah or tu ruma belakang aku tuh selalu wat gile malam malam mesti memekak ingat tempat karok ke ? haha memang beruk betol . naseb semalam kau tak memekak kalau tak abislah kene maki lagi gn mak aku , bhah  padan muka kau orang beruk beruk sekalian . miskin sangat ke sampai tak boleh pegy tempat karok ? kesian betol . haihh . haha . back to the topic semalam tak boleh nak tido sebab ntah ah , tido kejap bangon then tido bangon , shitt betol , haihh pastu denga kat ruma sebelah org dok menumbuk gune lesung batu .  dah lah pepagi buta dalam pukol 4 lbeh rasenyee . gile betol menumbuk malam2 bute , dulu org lain dudk kat rumah tuh pon tiap malam mesti menumbuk sekarang org lain pindah pon still same . pelik betol , ade hantu ke kat rumah tuh ? (haha mulut cabul) ngee . dah mende betol , ade ke or menumbuk pukol 4 pagi ? kalau ade bgtau aku . ahaha . bile lah nak aman . jiran jiran keje nak memekak jee , haiyoo .

act , aku rindu ruma lame , sekolah lame , rindu kat ampang , wee rindu na jumpe kawan kawan lame aku , haihh dulu kat sane aku bebas dari sekarang , sekarang nak pegy mane mane pon susah , dulu aku nak g taman tip2 petang sume boleh sebab sane perumahan melayu , kat sini penoh gn cine , dah ade cine mesti ade anjing kan , kat sini pon ramai orang asing , rumah sebelah aku tuh org asing ah .menyampah betol . dlu aku nak g lepak lepak pon boleh sekarang ? ape pon tak boleh , geram lak ai . wuiss rindu dekat kwan sekelas time aku dajah 3 and dajah 4, rindu time nak menggile dengan anis , rindu time men pukol pukol dengan afiq yg tersangat lah anoyying gilee , rindu time azrul suke pinjam barang aku , pemadam lah ape la . partner dalam kelas lah kate kan sume mende share share , haha . rindu dengan hani yg comel yg suke dengan kucing . huhu , rindu dengan ika yg selalu tolong aku baek doe act sume kawan kawan aku baik , heee . rundu dekat budak kecik yg nme ape tah mude setahun dari aku dalam bas je tanpe aku suroh mesti dea akan jage tempat untuk aku , weet weet sayang kau budak , ngee . rindu dekat rahim kawan time aku kat ruma , dah lah gile gile .  kawan kawan aku kat rumah kebanyakkan laki , haha , aku kan dulu ganas siket semenjak masuk sek baru jadi haihh mcm pemalu , bhaha .

rindu dekat fadhilah yg selalu ikot aku g taman , haha , dekat aisyah yg selalu kene buli dengan aku semenjak aku pindah serbesalah pulak kat dea sbb selalu buli dea padahal dulu time dea buatbirthday party(ank org kaye) haha aku selalu pegy act ukan selalu tp memang akan pergy haha muke tak malu betol dah lah selalu buli tai dea still baik dgn aku , haihh aku na cri kau kat fb tp tak jugak jumpe2 , haha rendu dekat hisham yg pendiam tapi lepas aku pindah dea dah ak pendiam . ngoi betol . kau dah ah kuat perasan tiap kali text aku je suke sangat puji diri sendiri , ahaha , tapi sekarang kau dah sombong sebab bile kau ade awek lupe aku bile takde awek sebok text aku , sepak kang , haha tapi tak kesah pon , ghaha . nak sebut sume nme nme budak yg aku rapat kat sane memang tersangat lah ramai . mmg takan habis ah citer aku  haha , terflashback pulak , ngee . rendu jugak kat kak baby(ank pelakon zaidi omar tuh) haha kak eja and ape tah nme yg lain sory aku lupe , haha . dah lah malas nak flashback . huhu .

lagi due minggu na sekolah , menyampah . pmr lagi nak kene pikir . menyampahhhhh . aku tanak amek pmr boleh tak ? paham tak ? tanakkkkkkkkkkk . grr . tapi takpelaa pmr pon best ape . LOL .hah dah ah aku malas na update panjang lebar , penat and malas malas . nak layan lagu kat youtube pulak , hee . chaw de bebeh .

p / s : bile nak bebas nih , haiyaa >.<
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫