01 December 2010

no titlee

(aku sayang facebook)
cheett , haha , na tau tak ? aku tak jadi away dari facebook , semalam je , tu pon tepat pukol 12 aku online , eceh kire 1 december tuh aku tak online lh , pecah record lah tuh , muahaha , tak tahan ah tak bukak fb , rase mcm tak boleh (eceh) haha . tengok blog , aku edit lagi kan ? haha , semalam takde keje , bosan so edit lah lagi , bagi chantek , haha , chntek lah sangat , mcm hapee jee , hhe . janji aku sukee , haha . semalam tido pukol 3 kowt rasenyee , mule2 wall dengan aida and nynna then aku offline , sekali dapat msg dari asz , dea ajak wall so aku online lah balek (demi kawan) tak abis ayat tuh , haha . then wall dengan asz and syaa . wall dengan asz merepek , men 'beta' , 'tuan hamba' haha , sebab aku suroh dea tolong , haha , dengan syaa ugut dea na report kat balak dea (choy) aku tak berani ah merosakkan rumah tangga orang . hahaha

sekarang tepat pukol 1.23 and aku belom makan , lapa siott . huahua . buakn masalah tade makanan tapi makanan yg dibeli tak sedapp , nasi lemak tak sedap , tak sukee . haha . sekarang kelaparan , padan muka kau myraa sapa suroh memilih , naseb kau dah , haha . nanti na pegy cari biskut . haha , tapi takpe gak boleh diet . muahaha . na kurus ahh . hoho . tapi berat aku dah menurun doe , sukasuka (bajet) haha  . hari nih 2 december bosan tak agak agak nye ? haha . (merepek) .

then sekarang aku gn azmieera banyak mereka ayat baru , haha , act dea lagi bnyk reka kowt , haha , bijak lah kate kan , haha , tadi pon syaa ade reka ayat . haha , best doe mereka cipta ayat yg nonsene2 nih . muahaha . hobi baru time cuti sekolah . korang ade hobi mcm kitorang ? takda kan ? ahaha , takda diam . haha . ayat na gempak jee aku nih >.< sorry haha . kau pedulik apaa , blog aku , aku punye sukalah , kau tak suke pegy maen jauhjuah sana , semak sajaa . haha . stalker sekarang dah banyak , wuishh ade je yg report kat sape2 tah . haha .  dengki lah tuh kan kan . boleh jalan laa . kau kau kau sume hancorr . hha

p / s : dah takde idea na tulis ape , chaww ~
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫