20 December 2010

ohnoooooooo -..-'


ohnooooo , dah lame tak update , hhe , aku tenga cube untuk jauhkan diri dari blog , haha , aku nak membusukkan blog , sebab taun depan dah tak boleh na online selalu , kalau online pon sabtu and ahad , haishh bosan lahh . hauhu . okay aku pon tak tau motif aku update blog ari nih mungkin sekadar hanye untuk tidak membusukkan blog aku , haha -..-' tak tau na cakap ape , kekurangan idea , ohmyyyyyyy . hehe

oh untk tahun depan aku dah tau dapat kelas ape and aku menyampah bile dapat tahu , act ntah ah , gembire plus sedeh plus takot plus excited plus terkejot and sebagainyee lah , haha , farah tadi bgtau aku dapat kelas 3NURAINI .(betol ke aku eja?) haha . ohmyyyy tak suke , haha , padahal naek kelas , hehe , gembire ah jugak tapi takot ah , budak budak kelas uh dah lah budak pandai kalau aku masuk situ boleh ke aku dapat top5 or top10 mcm aku dapat mse form2 ? haishh dah sah sah lah mcm haihh payah gilaa . aku nak kelas 3MURNI tapi kelas lain yg aku dapat , haihh , redha jelah , huhu .yg sedeh nye pulak mesti dah mcm susah na lepak dengan farah and mera . oh nooo aku tanak kite tak rapat , harap harap lah still rapat mcm time form2 , serius aku perghh betol ke aku dapat kelas pandai . aku dah lah bodoh semacam , hahaha , harap harap cikgu salah tulis . haha . (bengong) hehe . kalau dah memang betol terpakse lah aku study hard untuk next year sebab na kene kalah kan budak budak pandai tuh , haha . haihhh .

p / s : dah takde idea na tulis and dah tak tau na cakap ape dahh , byeeee .
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫