12 December 2010

skype

hell oh , title hari ni ialah skype . haha . aku dah gile skype pulak , haha , skype lg best dari facebook rasenyee and rasenee jugak lepas facebook sykpe pulak jadi kegilaan ramai . haha . skype boleh buat video and so on la . hm okay semalam aku wc gn mimie . sebab dea paksee huwaaa terpakse lah aku sikat rambut jap sebab mse tuh aku serabai . haha . then webcam lah . tapi kejap putus putut sebab lain intenet gile . haha . sambel sambel toh text dgn mya and fai , mule mule cadang nak lepas wc gn mimie na wc gn mya pulak , sekali wimax aku sudah ditutp , kebengangan terselah mase tuh , haha . then terpakse lah meninggalkan mimie keseroangan dgn wc dea tuh , haha , naseb aku text kau kalau tak mesti kau bengang aku belah cm tuh jee , haaha .


 p / s : tengok mimie sexy tapi tak mengancam langsung . wakaka . gamba aku kecik jee , huwaaa , haha . okay ah tuh jee . hari nih na wc lagi gn myaa and mimie . haha . byee


http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫