13 December 2010

tired | happy = haha

hello , tepat pade pukol 3.52 pagi aku menulis entry nih , haha , aku nak cerite pasal webbie nih , haha . nih pon baru lepas webcam gn fai and mya . ahaha . okay petang tadi aku wc gn mya . pukol 4.30 mcm tuh lah . webcam gune skypee , well skype kan canggih , haha . ym bebal aku tak suke , haha . then webcam gn mya 4.30 hingge 6.30 rasenye . due jam doe lame bhaii . haha . comel sial si mya , jeles aku , haha . bnyk ah jugak aku printscreen tapi dalam entry nih satu orang satu gamba cukop , ahaha  :p
dea bersame elmo nye . haha . aku takde pon weh yg aku ade hanyelah teddy bear yg besar gedabak tuh , haha
haha , nih pulak balqis gn munie tetibe menyelit mse aku gh wc gn myaa , haha , dorang ckp aku anak mak , huwaa well aku mmg anak mak ah , haha :P
haha , nih mimie , semalam dah wc api hari gedik na wc lagi , hee .dea kate aku seksi hari nih , grr mane ade bontot , haha , dah ah kau buat aksi tak senonoh ape lah hang , haha .
hah , yang nih pulak nyna , haha , dea gedik na pakai spek , naseb spek aku dalam kereta kalau tak aku pon nak pakai gak ah , kite ec kejap je kan sebab laptop kau ngok , well mcm kau ah kan ? haha . laen kali kau kene wc gn aku lelame kalau tak aku simbah kau gn asid , wakaka xD
yang nih sys zeera , yg zeera thunder tuh tapi dulu lah sekarang zeera frenzy , haha , tadi wc gn dea kejap , maseng2 malu , haha , ade lah jugak cerite pasal life sys zeera , hoho , kiorang webcam kejap je sebab aku na webcam gn org len plus sys zeera pon na webcam gn someone dea kan sys kan ? haha XD papepon korang ta nampak ke dea lawaa bhaii , jeles aku .  haha .

lepas webcam gn sys zeera webcam dengan ema tapi tak sempat na printscreen sbb asek off on jee , haiyoo , sekejap sangat wc gn kau weh , tak puas lagi nih , haha .

haha , lepastuh wc pulak dengan fairuz tonyet nih hah . rambut kau panjang doe , haha , bajet justin bieber ? :P haha , dah lah wc gn kau gune ym , asek stuck je keje , haha , download baru jelah skype tuh wehh , haha . aku dengan muke yang dah sangat penat , mate dah kuyu , haha , seharian webcam gn manusia2 mmg ah kan , haha . polak nye tgok muke aku tuh , grr . haha . 

haha , nih gabungan gamba si fairuz then aku (muke mengantuk) haha then myaa . haha , last last terpakse gune yahoo messenger jee lah gamaknyee , haha . 

then aku tulis kat status yg aku na offline sbb dah ngantuk and so on lah tetibe ade sekor budak menyelit carik pasal . dea kate dea rakam ape yg kitorang webcam , haha , pegy maty lah kau , semak jee . haha , budak bebal

 p / s : rmai tak aku webbie hari nih ? haha -.-'


http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫