06 February 2011

tomorrow school ? *tettt


hye peeps , okay hari ni last untuk mggu ni post entry , haha esok dah start sekola , awak tau tak saya malas ? wuhuu malass lah hoyy , homework pon tak siap lagi :D seronok gila --" hehe malamlah buat ;) hoho act dari pagi tadi aku na post new entry but asek malas jee , well myra mmg terkenal dengan sifatnyaa yg pemalas tahap babun :) haha babun -.- , kau tengok skrg td bnyk cerita bile dah menaip otak pikir ke lain , pffttt . haha hari jumaat aritu sedare dtg , wehee mmg best lah layan budakbudak kecik , tettt budak tuh kau tau mmg wa cakap susah gilaa na kawal , asek kene kejar and jage leklok kalau tak tah kemane dea pergi --" hehe but dorang dtg petang nak dekat malam haa lebeh kureng lah tuh , then malam lepak kat lua men mercum plus tgok bintang *eceh haha haa kau tau sekrg aku asek kene perli je , mmg seronok lahh kan , semalam dalam keta pun tetibe ayah aku bukak topik konon borak gn mak aku padahal dok perli aku .

father : sekarang ni budakbudak kecik kecik dh pandai coup pastu pgel panggilan "b bby mma ppa syg " laa ape laa *==
mother : hm tau pun mcm  la boleh bawak sampai kawin bru kenal rapat pastu suke lah pastu kapel laa sume .
aku : buatbuat tak denga , buat buat tido zzzzz ~~ =='

haa kau tgok tuh act ade lagi tapi dah lupe lahh , haha buatbuat tak denga sudah lah kan ? :P kesah ape aku , haha k forget it , err agakagak dorang ingat tak url blog aku ? haha mntak2 lah tak err mampus -.- haha semalam pegy klcc , ahaa kau tau dah lame aku tak pegy situ -.- pfftt pegy sane pun pegy petrosains , haha kalau pegy shopping kan best -.- ahaa dalam tuh 7 jam weh , kau bayangkan dah lame kot tak jalanjalan lebeh dri 5 jam --" yee sy dh jd batak , haha tolonglahh tak kuasa nyah na batakbatak ni :P wehee aku jumpa jam tuh lawa wehh aku tak kiraa aku nak jugakkk , tolonglahh bg lah wehh haha -.- pastupastu aku jumpe satu bear tuh omg aku nakk jugakk -.- kau bagi boleh weh ? ahaa boleh laa , haha == stop merepek ah myraa , act taktau nak tulis ape tuh sbb men hentam saja , kau TAKSUKA ? kesah ape aku , hihi xD eh td tsha ajak aku pegy daftar untuk kaedah mokhdar yeahh aku na pegy lah , mcm best jeh , belaja sambel sambel tuh boleh bercuti kat tempat tuh seminggu kot , hahaha sengal xD

ahh sudahhhhh aku tensionn niii taktauu nakk tuliss ape dahhh , grr dalamm otakkk akuu banyakk mendee nakk ceritaa tapii hanyaa dalam otakk jelahh , ntahh kenapeee taklehh na kuaa kann aku punnn takk tauuu lahh wehhh , pfttt sebelummm akuuu mencaruttt membabii membutaa merabannn meroyannn dann sebagainyeee andd sebelumm korangg makinnn bosannn dengannn entryyy akuu yg ntahh papeee nihh baekkk akuuu mengundurkann diri , wabilalhitaufik walhidayah wassalamualaikum~~ hahaha .

p / s : yeahh esok sekola homework taksiapp , seronok nyahh :DD teheee xDD
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫