02 March 2011

Pelajar korban terbaru H1N1, sekolah smkbbsl ditutup

Pelajar korban terbaru H1N1, sekolah ditutup



hello yall , okay biase aku update blog weekends je kan tp disebabkan sekolah aku dapat cuti so dengan bosanyee aku menghupdate blog hodoh cacat nih xD haha . okay title tuh SMK BANDAR BARU SG LONG kan ? huu sekolahh kitorang mggu lepas ade budak cina mati , mase tuh punca kematian dea kurang diketahui*eceh haha tapi semalam cikgu bgtau punca dea mati adelahh sebab jangkitan virus H1N1 . ohmyyyy :O so semalam mmg huru hara lah sekolaa kitorang dgn pegawai kesihatan datang , announcment yang tak hentihenti , walaupun keadaan sedikit huru hara , belaja tetap mcm biase -_-" tapi tapi ckgu kitorang ramai takdaa tak tau lah ke mane so semalam kelas kitorang takde lahh belaja sangat . huahua xD 

haa exam pon di postpone ! what the what theee ! pada mulenyee mmg ah mcm happy kan , lagilagi time ckgu announc tuh , mmg satu sekolaa sorak gembiraa -..- tapi yg peliknyee dorang sorak buat ape (termasuk aku) . bukan nyee study sangat pon . aku lagi suke kalau exam takyah postpone . abis lah cuti aku cmni T___T kene study bagai . folakfolakk . tak best woii . so bersiap sedia lahh aku kene bebel suruh study , okayy thankss lerr sesangat kann*perliperli . haha siap masuk berita plus surat khabar wehh*okayy aku batak . haha padahal sebelum nih masuk berita suratkhabar pasal sekolah bumi hijau bagai tuh takde lahh batak sangat tapi pasal h1n1 bangang nih jd batak pulak , bapak bodohh -....-" haha okay h1n1 tolong berambus p main jauh sane , kau tak tau ke kau menyemakk . menyusahkan kitorangg , dok rumah dh lah bosan sbb kau lahh kitorang kene cuti . pffftt

p / s : next week cuti lagi tak ? tanak lah cuti T___T haha okayy byebyee ;D

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫