11 June 2011

- sekolah ke tanak ? sekolah lah woi -

hai , selamat petang . hikhik . wehhhh lusaa dah isnin do . malas pergi sekolah tapi nak pergi sekolah . brr . sure isnin ni banyak dapat paper mid year exam hari tu kan kan . alaa lehaa terpaksa lah mengadap paper bagai tengok markah yang entah elok ke tidak , hope better drpd ujian laa . hopefully -,- . homework pun berlambak lagi tuu tak siap tau tau . takde lah berlambak sangat tapi berlambak lah jugak . agak agak kalau tak buat kena marah tak ? alaa cikgu jangan lah marahh . chill sudahh kayy :D atoto kan sweet je kalau cikgu tak marah kah kah :P pakej kerja rumah tinggal sikit je . err sikit lah sangat ~ atoto nanti malam lah buat hikhok :P

minggu ni saya buat apa ? hee mesti ramai yang pergi bercuti kan kan ? atoto best lah awak awak semua . saya bercuti kat mana ? nak tau tak kat mana ? hoho , dekat rumah je . bak kata orang , rumahku syurgaku :D alolo rumah pun rumah lah -,- saya spent time dengan apa je ? saya dating dengan handphone , tv , radio , katil , sofa , meja makan . seronok sangat tau -,- saya tau ramai jugak mcm saya kan kan . meh sep bontot sikit kahkah . cuti sekolah pun duit saya banyak melayang tau , beli topup punya pasal tapi saya tak kesah sbb bukan duit saya pun , alalala . tak sabar nak g sekolah nak jumpa mereka mereka . wuwuwuwu~

cuti sekolah ni jugak banyak menghabiskan masa dengan online but tak sangat lah , malam je midnight skype , wuwuwu skype dgn totonyetnyet kahkah comel wuwuwu . menggila je keje . muncung kan mulutt sikit alaalala . 3 hari tewww . sampai nabila , aida touch dgn aku , hak aloh bak tgok aku touch dgn korang balik , weckkkk :P tgoktgok bukan nak pujuk aku , chaitt tapi takpaa padan muka sape suruh kadang korang ignore aku , atoto chill sudah lah kan :D

wuwuwu patutnye hari ni nak pergi cameron but cancel pergi next week , pfftt . malas bebenoo nk pergi . (gedik lebeh) alalala . atoto tadi kan kan time pergi makan , dalam kereta kan , ayah aku kan , warning aku kan , dia kata kan , jangan menggatal kan , pastu kan mak aku pulak kan , dia kata kan , dia nak rampas hp aku kan tapi kan aku buat bodoh je kan so kan kan topik lesap mcm tu je kah kah . tapi kan kan myraa tak menggatal pun lahh , menggedik je . menggatal dengan menggedik lain kan ? hihi good then :P ehh mcm panjang je entry wa ni der . wa chaww lu ahh , later wa ada masa wa cita cita lg kay , atoto byebye :P
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫