23 October 2011

Tahi Unta Jatuh Pelepukkk -,,-



Hai hai my beloved belog , hee . me miss you very bad ah . sekarang ni nak tulis belog rasa malas je . wuwuw . kesian awokk kan dah tak di endah kan . dah lama tak edit , kalau dulu dulu dulu tiap mggu or bulan mesti berubah style tapi sekarang mende samoo joo , alolo bkn ape kita malas ah plus tkdo idea plus malas nak ber code code ni . hihihi .

K , aku kan budak lepasan pmr . rasa mcm dah lama je habis pmr rupenyee baru seminggu weh . Nampak benoo bosannya kan tu yg seminggu rasa mcm sebulan . hohoho . mggu lepas aku selang seli datang tak datang . isnin datang selasa tak rabu datang khamis tak jumaat datang (: k isnin mmg tkdo aktiviti eh ade aktiviti yg pidato tu lah kan , dop kuasa nokk amek tauu tak best ohkay , boringggg ! selasa tak pegi sekolah , tapi aku farah and tishaa pegi btho , mcd tutti frutti lake valley , pkul 12 sampai 5 . lama kan ? tapi rasa mcm sekejap --, rabu pulak ada pameran . kite prs so kene lah tolong ckgu kan , dah biasa dah tu . hihihi . angkat angkat meja . lol . k lepastu aku and peah g menyemak tmpt org laki g mengecat hihi awesome lol tudung kene cat mmg best ah kan -.- khamis tak datang sbb beg sume basah akibat balik petang mandi hujann basah kuyup kene kejar anjing , fai tak habishabis ejek aku kuang ajooo naseb kau sorang je ada time tu wehh haha segan nak mapuhhh jumpe anjing tu aku bunuh tau lahh . aku tgok hari khamis aktiviti kt skolah cam best , wuuu dengki ni haha whatever -_- . k jumaat dtg , act malas tp sebab nak bayar duit kem so datang jelah kan . pagi ade penerangan tentang seklah teknik , mcm best je dowww . lepastu rehat then masuk bilik wawasan balik ckgu bg tgok movie lol cier MEGAMIND . tak best ok , act tak layan pun . yg takleh belah si audi tu mekakk je keje , dia tu dah makin pelik , org yg sama sekolah gn aku je yg paham . haha dia pelik -.- k forget about mamat yg makin pelik tuu . k here have some pictoooo . mari ushaa lol lol .





K dah aku tak comel mcm kawan aku dua orang tuuu haha ok khamis ni nak g kem wuuu tak sabanyee tapi yg tak boleh belah sehari je mcm tahikkk . pengetua risau keselamatan pe bgai , yelahhhh -____- sehari pun sehari lah asal boleh g manemane . haha . hope aktiviti best . dah tu je nak citoo . byebye awokkk :’>  #NIM -.-

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫