25 November 2011

In a Relationship with Add Maths LOL

happy Friday guys ^^ hihikk . selamat menjamu selera lol . Fairuz kita rindu awak lol menyelit pulop :p k back to the topic . actualy kita taktau nak buat entry apa . kita rasa kita boring tp mggu ni kita tak berapa nak boring . mggu ni kita jarang dengan laptop . mggu mggu sebelum ni mmg laptop teman setia kita wuww . setiap masa setiap saat mmg laptop lah ada kat sebelah tapi sekarang kita tak boleh dengan laptop dopulohpatjam . hanya sebab hmm hanya kerana hmm LOL eleh sebab kena bangun pagi . apakan dayaa ~

dari isnin lepas kita kena bangun awal . sebab kita masuk tuiton intensif untuk form4 . kita amek subject Add Maths je hikk >< naseb baik tisha adoo sekali . well tempat tu pun dia yg suggest . aku pun teringin lah nak join . nak jd pandai mcm dia >< tp memang tempat tu awesome . ckgu ckgu sporting . ceh ayat aku mcm ramai sangat je ckgu kat situ . tralaleley~ 

hari pertama masuk terasa excitednya yang amat . masuk hari khamis iaitu semalam aku jadi malas , bukan malas apa tapi malas nak bangun pagi , yaa mcm dinyatakan td malas sungguh rasa nak bangun pagi tapi demi ilmu aku sanggup <---- k ayat kerek . jujur kukatakan add maths mmg susah tp ckgu kata kalau selalu buat latihan tak susah . add maths kena banyak hafal tu hafal ni . ramainya yang pandai kat situ dan aku hmm aku tak pandai mcm dorang . sedeh sungguh rasa hati lol . aku amek block pertama je untunk dua minggu . dia ada sampai block 3 . mybe aku sambung . tengok keaadaan . kalau sambung mmg bercuti di tuition la aku . kuikui lebeh bagus dari duduk rumah (Y) ahh kbye :/

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫