18 February 2012

berputar ligat~~ :)


hello yo wassup . tiap hari rabu sy kena pakai baju KRS tu . wajib k wajib . mwahaha . lama siot tak update . malas sebernanya . harhar . k straight to the point . nak story sikit pasal sekolah baru, kawan baru , cikgu baru , suasana baru~~ kadang rasa mcm mimpi dengan suasana baru ni. harihari terpikir smk sg.long . sg.long menghantui diri kuu~ sampai nak belajar dlm kelas pun asek tak focus , dah lah duduk belakang kan . memang berkhayal jelah aku --' apa nak jadi myra oii . life must go on :) k back to the topic.....

first day masuk sekolah , pada mulanya perasaan gementar menyelubungi diriku ini~ hadir pada pukul 8 lebih . mereka masih lagi perhimpunan . saat ku berjalan menaiki tangga untuk ke pejabat , mata mata memandangku~ oh terasa diri seperti diawangan~~ hahahahaha k aku dah mula mengarut --' masuk pejabat . pastu kena jumpa pengetua . hell k . pengetua tu anoyy sangat~~ dia nak masukkan aku kat kelas sastera , saat itu air mataku hampir mengalir , mataku sudah berair . uhukk tsk tsk . tapi dgn bantuan penyelia pagi aku berjaya jgk masuk kelas akaun . pengetua tu kwaja , padahal result aku tu mmg sesuai masuk akaun . dlm kelas aku tu yg tkde a pun ada masuk akaun k . pehal aku ada a tk boleh masuk ? saje nak suruh aku mencarut letuww :P nasiblah dpt jugak , kalau tak relaku mohon sekolah lain . huu~~~ k tknak citer lebih .cmfrm entry panjang nnti --'

hari demi hari , aku dapat biasa kan diri walaupun sebernanya susah . sangat k sangat . semangat aku hilang separuh~~ bayangkanlah........ nasiblah diorang kat sini okay dengan aku . layan aku dengan baik . ngehngeh . kelas aku kat bawah so mmg tak penat lah naik tangga bagai . hihi . sekarang pun asek stayback . balik lambat pun tkpe . rmh dekat , jalan kaki je . kadangkadang nabila hantar naik motor . seronok ada org hntar ni :P . jalan kaki sorangsorang ni bosan k . bosan sangat . mulamula tu jalan lah jgk dgn bdkbdk situ , lamalama aku suruh dorang jalan dulu~ teringat time jalan kaki dengan fai T_T . kadang tu jalan kaki , ada couples jalan depan aku , dok bermesra , rasa nak bg penyepak free je :P hahahaha stop it myra.  takde idea nak cerita apa lagi sebernanya . banyak sangat jadi tktahu nk story apa -.-




tishaaaa , sofeaa , haidaa ..... guest what ? aku jeles takde dlm album korang tu . hahaha . pehal mcm best je doh koko kat sana haritu ? -.- k fine k fine :P aku rasa aku dengan fai makin jauh , janganlah kau lupakan diriku ini oh sayangg~~ :( hahaha assalamualaikum . bye :)

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫