14 June 2012

tajuk dalam fikiran awak. cuba pikir?

well hello ssuppp. ha ha ha. mcm la ada orang baca. k dah lama gila tak update. lama gila. lama sangat sangat. lama woi lama!!! sampai followers pun dah menurun. hahahaha k lama menyepikan dirii. ewahh ayat bajet busy sangat je. bukan busy tapi tidak berkesampatan untuk meluangkan masa bersama laptop yg dah mcm asdfghjkl je perangainya. lembab gila. lagg je manjang. mungkin tu hanya alasan. ha ha. saya sudah kekurangan idea untuk update tentang diri saya dan sebagainya. bukan apa life saya dah mcm takda life sekarang. lebih kepada sad life dan bukan happy life lagi. ha ha. dan disebabkan itu juga saya semakin sombong. tolongla paham saya, beri saya masa untuk menyesuaikan diri disini. sesungguhnya susah nak sesuaikan diri di tempat yg sangat membosankan ini. ha ha apa aku mengarut? persoalan.

hari ni hari jumaat....... saya tidak ke sekolah. saya banyak demam. tiap minggu nak demam. demam ngengada mungkin? minggu ni dua hari je saya muncol dekat sekolah. sekolah yang saya tidak anggap mcm sekolah saya pun. bagi saya smkbbsl je sekolah saya. smks ni hanya tempat entah. belajar mungkin? ha ha belajar pun dah malas. result pun tk membanggakan. entah apa apa. jujur saya kat sini bukannya peramah mana pun. saya sombong kat sini. bukan apa, saya ni entah malas. malas nak kenal orang tu orang ni. bukan bajet ke apa. entah la -.-t sebab tu saya tk ramai kawan kat sini. ha ha. saya tiada kawan. kawan yg mcm dekat sg.long belum saya temui. semua disini entah... biarlah rahsia........ mereka kat sini baikbaik cuma saya je entah....... persoalan? ha ha saya sedang mengarot. cuma sorang je yg paling saya rapat kat sini. tempat saya bercerita dalam kelas, gosip dan sebagainya. malangnya dia pun nak pergi tinggalkan saya. ha ha ha ha. hanya mampu ketawa. apa boleh saya lakukan? hak dia. hanya mampu mendoakan kebahagian dia. ewahh ayat saya. saya ni baik orangnya . huha. perasan. saya ada juga kwn yang lain tapi diorang mcm dah tak rapat dgn saya. ha ha. saya ada buat silap ke? entah.

saya tiada idea nak update pasal apa. hmmm nanti kat sg.long ada karnival. saya nak pergi tapi.......... jauh. saya nak minta kebenaran pun takut umi tak bagi. nanti saya sendiri yg menangis tak dapat pergi. saya nak pergi :'( nak jumpa kawan saya, nak jumpa cikgu, nak jumpa kambing,arnab, ayam kat sana. ha ha. dan yg paling saya nak jumpa fairuz saya. dah berbulan tak jumpa dia. dah tak tertahan rindu saya pada dia. kalau jumpa kat sekolah bebas sikit :( malangnya saya rasa saya tak boleh pergi. sedih rasa hati ini. sesungguhnya saya rindu suasana dekat sana. bak kata pepatah saya sebosan bosan smkbbsl, bosan lagi smks ni. hikhik saya menyampah. saya tahu budak kat sini pun bukannya suka saya kat sini. bak kata pepatah saya lagi sebenci mana pun awak kat saya, benci lagi saya kat awak *winkwink* sesungguhnya saya banyak mengarot. bukan mengurut tapi mengarot. tahu? ok.

saya dah jatuh hati kat dia ni . mwehehehe dia belakon cerita filipin Mara Clara sebagai Christian rasanya. nama sebenar dia Albie Casino ----------->> SAYA MELTING!! :S

OK OK OK cukup sampai disini. saya tinggalkan video pada Hari Belia di Putrajaya cuti hari itu................. di request oleh Sofea ha ha amik ............................................................................................................................................................................................ video tak boleh upload -__- haha later i'll try.
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫