24 December 2012

Mimpi........


Assalamualaikum. Hi!!!!!! hihi entah . lol tetiba hahahah hm tajuk Mimpi.......... wah tajuk kemain lagi hakhak . Mimpi ? ada apa dengan mimpi ? kenapa mimpi ? hm entah . tetiba nak tulis pasal mimpi . k o r a n g mesti pernah bermimpi kan ? siapa je agaknya tak pernah mimpi ? tak kisah lah mimpi best ke mimpi seram ke mimpi pelik pelik ke , memang korang semua pernah punyaa . siapa tak pernah ? confirm semua pernah . hahahaha oh -_-


Ok , entah kenapa mimpi selalu muncol . entah . kenapa ? mimpi pulak menda yg entahlah mengarot . mimpi dia.......... hm aku tak suka mimpi dia -.- dulu yela mimpi dia ofc excited jeee sbb masatu dia milik aku haha skrg bukan lagi milik aku so kenapa dia mesti muncol dalam mimpi aku ? always k . aku pun tak paham . bukankah ramai yg kata kalau "someone" itu masuk mimpi kita means "someone" tu rindukan kita ? hahahah tapi tak mungkin la "someone" tu rindu aku , baik dia rindu "someone" yg lain . lol whatever or maybe aku yg rindukan dia ? hm rindu ? apa itu rindu ? aku tak rindu dia pun lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hm, haritu aku mimpi about SPM lol awal tak awal dah mimpi espiyemmm . haha tapi sebenarnya takda la awal mana . SPM tu makin menghampiri :/ well , saya #SPM2013 hm be jelly please ? lol what ? hahaha k lari topic ni . aku mimpi time tu hari pertama SPM . hm dalam mimpi tu aku bangun lewat gilaa dan lewat masuk dewan . lol . then otw nak ke dewan tu banyak gila k tangga yg aku kena naik :((( idk why hm mmg banyak sangat tangga . like seriously time tu rasa nak nangis je .yela spm tu weh , lewat pulak tuuu . siapa je tak nangis ? haha then cerita about mimpi tu dkt umi lol haha dia kata nak berjaya memang kena lalu banyak tangga means kena berusaha untuk berjaya la . bak kata pepatah usaha itu tangga kejayaan . ewahhh dah mcm buat karangan bm pulak haha . so aku/kita kena berusaha lebih untuk berjaya dalam SPM and insyaAllah aku/kita akan berjaya dengan keputusan yg cemerlang!!!!!!!! AMIN :)

Err, yg peliknyaa setiap mimpi aku tu mesti ada Myra . memang akan ada dia hahah lol idk why hahahah aku tahu kau baca entry aku ni :p tapi ada logiknya sbb since pindah ni memang dia je yg paling aku rapat . yg lain tu rapat biasa biasa je . so sbb tu myra selalu muncol dalam mimpi aku kot ? hahah . dulu yg selalu muncul dalam mimpi aku tisha sofea farah mera fatin haida and others la haha ahhhhh rindu gila sg.long!!!!!!!!!!!!!! hm :( 

Tak kisah la mimpi tu apa yg penting think postive , jangan dpt mimpi buruk terus fikir negative. ya , memang kadangkala, mimpi tu satu petanda hm sama ada yg baik mahupun yg kurang baik . yg pasti setiap apa yg berlaku pasti ada hikmah dia :) nak cakap lebih lebih pun bukan nya pandai sangat aku ni :p hihi ok lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^

suddenly, teringat mimpi semalam :(



http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫