25 December 2010

fever oh fever

nite all , haihh tetibe je rase mcm nak demam , brr . pening pening , sakit gilo kepala hotak hoii . ohtidakk aku tanak demam , dah lama tak demam sebab aku susah nak demam , haha . biasenye just pening2 then kalau tido esoknye okay . mintakmintak lah bangun pagi esok kepala nih okay , tak sanggup nak demam . kene makan ubat bagai , masalah makan ubat tuh aku tak kesah sebab aku rase ubat tuh takde rase pun , hahaha . 

lagi seminggu nak sekolah , haihh , sesungguhnye tersangat lah malas , saya tegaskan lagi sekali MALAS . kalau tak paham lagi tak tau lah . ngee . dah lah sekola pagi  kene bangun pagi . kene gosok baju awal2 . mesti mengantuk dalah kelas . choy mcm tak penah skolah pagi , haha  tapi dah due tahun tak sekolah pagi mesti lain mcm . hee . dengan nak pikir pmr nye lagi . kene study hard . aku harap dengan naik kelas mintak2 lah budak2 pandai tuh boleh jadikan aku lebih pandai dari yg sekarang sebab aku nih seorang yang pemalas . kerja sekolah jarang siap , buku nota untungla kalau ade , sebab takde . haha . kantoi . kalau ade pun untungla kalau aku na tulis sebab aku nih tak buat pon , setengah matapelajaran je aku rajin na buat tuh sume sebab setengah cikgu menarik perhatian aku , ade due tiga cikgu langsung tak rety mengajar tuh yg buat aku boring then aku takan buat ape yg die suruh buat , yg tau tidur jee , zzzzz . hha . kesian cikgu tuh dapat anak murod mcm aku tapi taun depan aku nak BERUBAH . tau yak ape maksud berubah ? tak paham ? berubah is mean CHANGE . i want to be a good student and make my teacher proud to me :D  i want to get 8A's in PMR . insyallah :) but tak rase boleh dapat :( tapi kalau dapat 5a pun dah bersyukur sangat . haha , belajar pun tidak dah berangan , hee , takpe berangan dulu sebab berangan tuh lah menjadi kan aku lebih bersemangat !

facebook mungkin akan dipulaukan start next year . mungkin la . hee . tapi rasenye memang akan dipulaukan sebab mungkin lappy kesayangan aku nih akan diambil parents aku . hari sabtu and ahad je boleh onlinee . huahuahua . tapi takpe demi kebaikan . taun depan aku na amik tuisyen , mungkinla tapi aku na sangat masuk tsyen , aku tak penah masuk tsyen , haha , tipu je , tsyen tu penahla tapi sekejap je sbb ckgu tuh dah pindah , aku suke dea ajar , dea ajar aku paham plus dea mmg superb , and yg lagi senangnye dea dok sebelah rumah je , haha , tapi malangnye dea dah pindah dah lame pndah and sejak tuh aku tak tsyen , haha , aku nih mmg bukan budak yg amek tsyen . tahun nih aku nak pakse gak parents aku hanta aku g tsyen . huahua . okay laa sakit kepale nih makin menjadi jadi pulok  nguhung cett pfft . boiyyyy .

p / s : blog nih bnyk di privatekan mcm older post , newer post telah dibuang , hhe . limited only  hahaha

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫