24 December 2010

pffftt

hell-oh , akhirnye dapat jugak online , haha , padahal tak online pagi je , huahuahua , naseb malam boleh online , act bile bile pon aku boleh online tapi disebab kan laptop kehabisan battery plus aku ingatkan charge ayah aku bawak pegy kerja sekali rupe rupe nye charge ade je kat rumah , pergg polak sial . bengang jee , sia sia je aku dok terperup dalam bili , ceett , haha , dah lah td bgun pkol 1 ptg then mandi manda then turun bawah makan then tengok then tgok tb kejap then polak (sebabnye rahsia) then naek atas masuk bilik bukak radio kuat kuat , haha , sekali sekala . asek org belakang je bukak lagu kuat kuat , ape salahnye aku pulak bukak kuat kuat kan , haha , then niat di hati nak tidur , memang seronok doe tido time hujan hujan , hehe . then baru na lelap tetibe bunyi fon , haha , ade org text so tak jadi la nak tidur -.-' . haha . then pukol 5.30 turun pegy makan , haha , makan lagi , bosan la katekan , (padahal lapa) haha . sengal . then tengok citer kat tb9 (cinta dan anugerah) haha citer tuh makin lame makin sedeh , woot woot . haha . then 6.30 naek atas balik pegy tido jap , haha , pukol 8 mandi then turun then tgok tv , haha , serius bosan siaaa . brrrr , sekarang pon tenga tengok anugerah skrin 2010 . ngehehe . 
haha , comel kan domokun ? huwahuwa aku dah terminat domo , ngehe , nak mintak domo nih kat mak aku laa , bhaha . dah tanak bear sebab bosan , haha , kalau tak dapat domo , dapat elmo pon jadi laa , ==' 
haa , nak yang nih , haha , berangan je lebeh -.-'

p / s : morning evening night always do the same thing , bored -.-'

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫