29 January 2011

mampus !

im getting too tired of the same old routine

haa kau tengok bape lame aku tak update . mampus aku malas laa bangang . mcm cb je doh . hahha . sekarang da start cuti selame seminggu . ha kau tak seminggu tuh bpe lame ? ngok 7 hari lah , hapedaa kau nih , wa sepak lu tahu laa . haha ok myraa merepek . pfftt . mcm biase laa aku tak tau na update about what , takda idea lah ngeng . ataupun dalah bahase lain malas . malas itu aku and aku itu malas , haa lebeh kureng mcm tu laa . paham tak ? urggh susah la ckp dgn org ta paham bhse nii . haha . 

weh weh cuti wehh , haha . semalam ade sambutan tahun baru cina tapi double period je lepas tuh belaJar mcm biase tapi tapi bukan nye belaja mane pung . haha . ok ckp pasal sambutan semalam , best lah jugak walaupun ade seten seten perfomance tak menarik lgsg . lagi2 yg tu , ha yg tu laa . haha . yg paling best persembahan magic la weyy , sibling kah shing yg buat , omg mmg best . haha weh rindu kah shing laa . haha . bodo myraa , well dlm kelas ka shing aku pnye laa , haha kan tisha kan ? :P haha ok myra merepek lagi so just ignore . hee . ok then dalam kelas lg tah hape hape je asek gelakgelak . haha then tak belajar so mate tuh gatai tgok lua kelas , act time belaja pun --' haha . weh senior2 comel do , lagi lagi yg A tu . haha kecik tp comel . omg tiap kali nmpk dea je saje saje buat fatin jeles , haha lek laa fatin aku tanak la budak tu kau hambik laa yee aku dah ade yg laen haha :P . haha kan tisha kan ? xD  haha aku malas la na post panjang2 sbb mmg panjang , panjang sbb tggi , er ape aku mgarut pun tak tau laa . better aku g makan . haha byeee~

p / s : myraa myraaa myraaaa myraaaaa myraaaaaa

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫