01 February 2011

CONTEST BLOG PALING HEBAT ! :)


2. Buat entry bertajok Contest Blog Paling Hebat By Aida Shafiena, entry korang mesti lah mengenai apa yang hebat mengenai blog korang dandan blog Aida Shafiena nie atau blog Mira Awaludin nie . kalau boleh kasi lah cair sket :P
3. Buat entry sekurang-kurangnya TIDAK KURANG DARIPADA 100 HURUF ! bukan patah perkataan tau :P
4. Mesti masok kan banner contest nie kat entry and kat sidebar
5. WAJIB tag kepada 3 blog yang korang rasa menarik dan paling hebat.
6. Akhir sekali , korang comment entry nie dengan sertakan sekali url entry korang tu tau

1. dah lama dah follow blog mereka due ekor nih :D huahua xD
2.  blog myraa : haha ape yg menarik tentang blog aku ni ? omg rase mcm takda jee , haha okaylaa aku citer jelaa ape yg menarik walaupun takda yg menarik (errr) okay blog themyraamyghah.blogspot.com ni hakmilih sepenuh penuhnyee penuh pnuhh nyeee oleh nur amirah binti musa(haa amek kau name penuh aku bg) haha tiada tirutiru copy copy paste , ape barang men copy copy tak original laa . haha*ditegaskan ok tiadaa* paham ? tak paham buabuat paham k , hha , then tema blog nih sentiasa berubah rubah dari mase ke semase , berubah is doesnt mean tiada pegangan hidup(haa myraa merepek) haha . tema untuk tahun bulan 2 nih kale pink ke pink pink haa lebeh kureng mcm tu laa , hikhikhuk , entryentry dlm blog nih kebanyakkan merepek but still true , bnyk hal peribadi but bukan sume yg peribadi aku citer , woahh bahaya nnti family bace taksukaa >< haha thenthen err don noe laa ape lg yg menarik ek ? err lagu kat blog ni pun boleh tahan laa , ramai yg sukaa , hha haa lagi satu dalam semue entry aku ni kebanyakkan mesti ade gamba kalau takda tak sah lah kan :DD hoho.
blog aida : haa blog dea mmg kebaboom habislaa , hehe , tiap kali aku bukak lappy and online sehausnyee pegy blog dea , mmg sehari tak bukak tak sah laa , entryentry dea menarik , yeeaa mmg menarik , lu tak pecaye lu pegy usha sane then mesti lu tabik springgg >< haha . sume citer dalam tu benarbenar belaka (eceh kes bodek) haha takdelaa tak bodek pun laa , hehe , lagu pun feeling sume feeling wehh , haha . ok tamau cite bnyk2 sbb mmg dh bnyk er bnyk ke ? bnyk laa tuh , bnyk kan kan kan ? alalala bnyk laa tuh , hahaha sayang kau lah aidaa eh blog aidaa :P
blog myaa : tersebut lah kisahhh~~ cerita antara blog myraa dan blog myaa (bace ala ala mcm wayang kulit tau) hha ok blog dea nih mmg aku takan lupee la sbb dulu aku stalker dea , haha mmg senang habiss na stalker blog minah hot ni :p sbb time tu gaduh gn but lamelame alahi kamcing pulak , haha and skrg jdd bff but farfarawayy~~ haha sbb dea jauh , jauh la sgt , walhal dea kat pd and aku kat kajang jee , haha ok myraa terselit pasal hal peribadi pulak xD ok blog myaa nih lebeh kureng mcm blog aku je kot , haha samesame simple kan ? :p tp menarik , huahua myraa angkt bakul sendir xD "myraa sedar diri sikit blog kau tuh tak sehebat blog myaa laa jg  nak perahsantan sangat laa" haha , tema blog dea hitam putih weh siap ade gamba justin bieber lg , ok fine kau curik jb aku kan , hukhikhuk*gedik* haha takpelaa demi kawan kau amek laa jb tuh , hikhik sayang kau laa myaa eh blog myaa :P 
3. DONE ! :)
4.  oh okay ! :)
5. akan diberitau di shoutmixbox , wait haa ! :)
6. okay okay on the way pak munawe xD

p / s : waa penat seyhh , haha . wehh sayang kau laa :P
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫