15 January 2011

myraa leecobra yeahh ! haha !



heyya peeps , haha see that pictures ? omyy why i put that ugly pic at my entry ?  alahaii sukahati laa kan . haha . takde menyusahkan korang pun kan ? ngee . haha hari nih ary ahad , esok dah sekolaa . pejam celik pejam celik da due minggu sekolaa . nnti tak lame lagi akhir tahun , ohmenn cepat sgt mase berlalu sekarang . haihh . tapi takpee , cepat cepat pmr abiss lgi bagus , stress a na tuggu lame lame . haha . act takde motif pun aku buat entry nih , saje saje bosan and da lame tak update kan , err lame keh ? seminggu tuh lame la jugak kan ? hahah . bengong bengong jeh . brrrr . na citer pasal cikgu cikgu aku boleh tak ? boleh laa bolee laaa . haha , tak boleh pun aku na buat jugak :ppp

bahasa melayu : pn. rosni , guru kelas aku . dea ajar okay laa tapi kan kan belaja gn dea banyak keje oh kene buat , tapi takpee demi kebaikan . hee . lagipun bm mmg kene bnyk buat latihan , ckgu ckp tahun lepas budak2 yg dapat 7a blabla tuh yg b adelah bm , tak tau la kenape yg pasti mmg ramai mcm tuh , tuh sbb ckgu kene tekankan subject bahasa melayu :D

bahasa inggeris : pn lim lai choon . ohmyy this teacher make me so lazy to do bi homework , cause of what ? she so kind , pfft . . i dont noe why but i want another teacher , can ? if get pn vijaya sure best gila ohh . pn lim lai nih time aja  teach we like  "budak tadika" . oh claps claps . haha . stop myraa ! jgn mengutuk ckgu laa tak baek !!!

geografi : cik norfdazilah . oh i really really love this teacher . haha . dea ajar best gile ohh , mmg paham , dengan sore dea yg mmg kuat lagi lantang . omyy i adore to this teacher . haha . tapi kan kan kenape yg lain ejek ejek dea ek ? haha . pelikpelik . and and dea kalau ajar kelas kitorang sikit sikit ckp "ha yela kelas korang kelas pandai (kononyee)" haha , yela kan cikgu kononyee jee kann . haha .

sejarah : pn jasbir kaur . this teacher alsoo good , mmg paham ape yg dea ajar walaupun sometime mmg aku mgantuk time sejarah , tak tau laa kenapee , haha . weh weh nota sume kene buat sendiri , aku dah la pemalas tapi tapi tahun nih aku rajin tau tau . hahah .

kh-perdagangan : err nme ckgu nih aku lupee laa . haha tapi mmg best ah , haha time kh pecah kepade due class so ade due ckgu kan and and aku dpt ckguu err lupe a name dea , hee sory ckgu . huhu . time kh aku gn fatin berpecah , hah then aku dok gn tisha , yeahh my lesboo . dah la comel , haha . takde ape yg aku na describe about this teacherr . hee

matematik : pn hasnah . haihh teacher nih tegas gile wehh , sumpah aku cuak . hm sbb ape aku cuak ? sbb maths aku mmg susa na score tak tau laa asal . and and mse first day dea msuk class she said to we , kalau dea suruh score A we must get A if not mmg kene lari padang berkali kali laa . huahua . aku tanak !!! but i will try do the best , insyaallah :)

science : pn rohani mustapa . yeahh dea nice laa , time first msuk mmg cm garang tp sebenanyee mmg baek , dea aja mmg tegas tp seronok siott , mmg paham . now im start to love science wehh :D

agama : ustazah maimun . oh bek dea mmg tegas but but dea ajar okay laa . paham la jugak and dea suka bagi latihan dulu then baru terangkan , eh guess what ? mmg baguss dohh sbb aku akan study dulu time buat latihan tuh kan then sure sure time dea ajar dah boleh paham dengan cepat <3

kesimpulanyee , tahun nih mmg aku dapat cikgu cikgu yg memang tegas gilaaa soo aku memang kene jadi serajin yg bolehh . tak boleh dah malas malas nih , engad myraa ! tahun nih kau tahun exam ! kene jadi orang yg rajin . kau nak keh org memperkecilkan kau ? mesti kau malu kan kalau dapat result yg teruk ? so kau kene hardworking !!

p / s : F U C K - FOKUS UNTUK CAPAI KEJAYAAN XD

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫