10 January 2011

TEDDY CONTEST !


heyya , update blog kejap sebab na tulis entry about this contest . oh well myraa mmg rajen masuk contest tapi tak menang2 jugak , ahaha . this third contest yg aku na masuk . haha . yg first contest mmg aku tak menang daa T___T , contest kedua february nnti baru tau , ntah mng ke tidak , haihh --, so na masuk teddy contest pulak :D haha . okay aku mmg suke teddy teddy bear nih tapi tak bnyk pun yg ade , wakaka xD

syarat syarat yang wajib dipatuhi . haha :
1.mcm biasa first , kena laa follow blog hana ney hana . wajib ! :D

2.buatkan satu entry mengenai contest ney dan letakkan satu gambar anda bersama teddy bear kesayangan anda . tak kira laa elmo kea, domo kea, ape2 jea laaa . k . mesti korg ada kan :) gaya pape pn tak pe janji nmpk comel :)

3.letak banner 'teddy contest' ney di sidebar blog anda and berlink kan blog ney .

4.tag laah 4 ribu org rakan blog anda yg lain , ehh . 4 jea laaa .

5.sudah join ? tinggalkan comment and di entry ney bersama link blog anda yee ^^

p/s : tarikh ttup 18.01.2011


 alahaii , aku siap bagi due gamba nih hah . act bercantum . haha , yeaaa aku tau due due hodoh , haha , kesah ape aku :P lols . okay next step is tag to 4 another blogger . haha .

*mya
*mira
*azmieera
*aidaa
*sys eiyraa


http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫