07 January 2011

weheeeee :D


heyyaa bloggers , di sini saye kembali . seminggu tak update blog , weheee . rindu tak ? rindu laa wehh tak rindu sekeh pale kau kang. wakaka . seminggu sudah aku bersekolah , eceh . untuk mggu pertama semua berjalan dengan baek , belum lagi berlaku perkara2 yang tdak diingini . lol (ayat skema siall) haha . hari pertama persekolahan dengan bangganye aku bangun sendiri weyy , selame nih kalau schl pagi selalunyee mak aku kejotkan , ahaha , sebab aku buat alarm kat hp tepat 5.30 alarm tuh memekak kacau betol . haha . then bangun lah mandi manda dalam keaadaan yg sejuk tuh terpakse lah kan -.-' sabe jela haihh . then siap2 sume , then sarapan , err act takde sarapan men pun makan pun tak abis , wuhuu aku mane boleh makan pagi , haha . okay then tunggu van sampaii , broom broom . ehehe . sampai sekola lepak akses pergh mmg gua cakap sama lu sejuk na mampuss weyy . then perhimpunan kene nyanyi lagu bagai , haihh . dengar ceramah lagi , potpetpotpet terpakse mendengar . pfffttt . then masuk kelas , kelas 3 nurani wuhuu naseb tingkat satu je . not bad la kelas tuh sbb sume aku kenal , haha . cume terpisah dgn farah and mera tapi takpe rehat and mane2 still bersama , eceh , haha . then err aku tak berape na ingat what happen yg aku tau dah start belaja and dah ade hw and mmg first day aku mengantuk , sejuk duduk bawah kipas la katekan . haha . and and first day tuh aku mcm sial sikit , banyak mengelamun --'' err act bukan mengelamun laa aku mgadap ckgu tu hah (focus kononye) sampai fatin tnye aku , aku tak jawab act tak perasan pun dea tga ckp gn aku kalau aku perasan pun aku angguk angguk je . sampai second day tu dea tnye tarikh ari nih 3.1 ke ? aku maen angguk je then aku boleh pulak aku tanye "weh asal kau buat tarikh 3.1 ? kan ari ni 4.1?" haha then tak pasal2 aku kene marah sbb aku yg angguk time dea tanye , wakaka sory babe aku tak perasan . lalala~

dan hari seterusnye mcm biase belajar belajar and belajar , woot woot guest what ? cikgu cikgu yang ajar aku memang garang habiss , err garang ke ? i mean dorang buat aku berdisplin kot . err aku nih seorang yg pemalas kalau cikgu mcm siot jee aku mmg susa na belajar kalau ckgu garang2 pffttt mmg senang aku belajar , weheee . tapi kadang kadang aku mengantuk pun ade because dalam kelas tuh sejuk aa , dah lah duduk bawah kipas , mmg terketar ketar ah , sampai yg pegang tgn aku pun kate mak ai sejuk gile tgn kau . haha . sedar pun korang kan aku kate mmg sejuk , pffttt boleh pulak fatin kate aku dah tak lame , haha siot jea . sampai dah balik dah kuar kelas pun tangan still sejuk , and and sejak schl pagi aku jimat duet weyy , first day jea aku beli mknan sebab lapar tp tu pon tak abis sbb aku perut je lapar tp kalau pagi mmg aku tak makan sbb time aku mkn biasenye tghri or ptg . haha . lepas lepas tuh dgn bangganye sehari serinngit je weyy paling bnyk pun 2 rgett , haha bangga siot yg lebeh tu boleh simpan beli topup . lol . hahaha . mcm aku ckp sume ckgu best best kan cume ade satu ckgu nih , ckgi bi , ckgu cina tah ape tah nme , cara dea mengajar pelik sikit , err , sampai kitorang asek tergelak je tgok dea , haha aku form3 tapi rase mcm standard 3 . haha . ape ape pun tak boleh belaa , heeee . haa yang ckgu geo pulak , kitorang gelarkan dea "cikgu romeli burger" haha  ckgu nih mmg sporting garang buat lawak bangang , haha dea msuk kelas kitorang then dea bagi sikit info2 blabla then dea ade sebut "3 NURANI kelas pandai(kononye)" pfftt -.-' kaw kaw je kene sampai tiap kali dea msuk sikit kalau cakap je belakang mesti kitorang ckp (kononye) , haha .

then khamis and jumaat ade meeting untuk kokurikulum buku pun aku bawak sikit jee , kalau tak memberat je , wuhuuu . then kelab/persatuan masuk kelab kerjaya , terpakse sebab PRS diwajibkan masuk kelab tu . haihh . tapi tapelaa kan . then unit beruniform masuk kadet remaja sekolah . pftt ramai gile org . permainan pulak mule daftar kat ckgu kononye na amek permainan dalaman tapi mse na menyuarat tuh aku tukar masuk chess tapi mmg menyesal gilee , mmg tak best budak budak dlm tu sume mcm blurr .pfttt . then untuk rumah sukan , mesti la unggu kan , hee . sume pendaftaran untuk koko kene bayar rm5 setahun --' . duet duet duet . rm20 kene disediakan sbb nanti 'along along (ajk ajk kelab)' akan mengutip duet . huahaaha . haha okay ah mcm panjang je entry nih , menyampah pulak tulis panjang2 . pfftttt . byebye darla :D

p / s : where where where where ?
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫