13 March 2011

bajett nyeewwW !

tarikh : 14 / 3 / 2011
masa : 1 petang

hallu hallu hari ni hari isnin . dah start cuti seminggu . yeayy gembirenyee -.-' haha takyah bangun awal , takyah g sekolaa , takyahh jadi giler dalam kelas , kurang mencarut dan sebagai dengan nye lah kan . ekeke . tetapi .... tetapi apaa ? jeng jeng jengg. soleyy soleyy lee lek lu . ahaha . tetapii kan kan cuti sekolaa haruslah bosan , kene buat kerja ruma seperti membasuh menyidai , kene membebel sebab bangun lambat , kene ceramah bagai . tapi takpee cuti sekola kene study banyakbanyak , homework pakage pon punye lah banyakbanyak mmg banyak laju laju laju aku kene siapkan grr dan dan exam lepas cuti , pfftt dah lah exam time birthday aku , tapi takpa amek berkat , yeayyy birthday aku nak dekat . cant wait <3 hahaxkjdhxjh . 

okay act disebabkan aku tenga kebosanan tidak tau nak buat apa . hari ni aku nak cerita tentang kawan kawan aku . kawan baik :P ek elehh ek elehh . haha . ni entry untuk kawan sekolaa aku haa bukan kawan facebook , bukan jugak kawan blogger . tetttt . dan sesiapa yg tiada dalam entry ni bukan niat ku tanak letak tp ramai sgt lah -.- tak muat letak banyakbanyak :P okay here we go~ 

Fatin Nabila Natasha bt Sanip
haa dea lah bestie aku dan manusia yg selalu kene buli dengan aku . well aku suke buli dia . haha . kitorang kenal since standard five *time baru pindah* tapi time tuh aku taksuka dea . haha sukahati aku je tak suka nak suka kan xD but standard six kitorang jadi rapat dengan bantuan syazlin zulaikha haha . dajah 6 kitorang same kelas tu sbb rapat kalau tak mmg tak ah kan . dajah 6 aku suke gila buli dia . dia selalu nangis sebab aku . haha kesian kau . kau pun satu dh besa pon nak nangis nangis :P then masuk form1 lain kelas . tapi sebelah kelas aku je pun :P rehat samasama tapi lamalama kureng rapat tapi takpe still kawan . haha . masuk form2 still kelas lain tapi still sebelah kelas aku and mcm td jelah . hugahuga xD then masuk form3 same kelas , akhirnyee aku naek kelas . agaga then duduk sebelah dia . well dia selalu kene buli gn aku lah kan . haaha tapi sekarang tak nangis dah . haha dah dah aku malas nak cerita panjang . whatever happen  sayang kau baby comel oh babi comot sampai mampus <3
Nurul Farah Atiqa bt Jaafar
siapa dia ? dia lah bestie aku sejak form1 . masa dajah 6 kitorang same class tapi tak rapat plus aku tak suka dia dulu . kau sendiri tau kan farah oi ? tapi itu cerita lama jangan dikenang . haha . kitorang start rapat time form1 sebab dia partner aku dalam kelas . lepas kenal baru aku tau ohh dia ni cool rupenyee . haha . dah kenal baru tau mcm mane kan xD dia mmg cool habis . kitorang makin rapat sejak masuk form2 . dia jugak budak hot yg selalu dikelilingi oleh jejaka jejaka kacak tapi dia ni bukan palygirl ok . dia seorang yg setiaa . sangat setia . dan selalu jaga hati dan perasaan orang lain sedangkan hati perasaan dia sakit . sangat baik . dia juga seroang pencerita yg sangat bagus . haha apaku merepek . ok kitorang selalu share share cerita . tapi dia lagi banyak share cerita dari aku . dan aku suka dea share cerita dgn aku , aku suka dia share masalah dengan aku . aku sukaa . haha tapi aku tak banyak share cerita dengan dia . eh kira banyak lah jugak sebab dengan kawan lain mana ada aku share cerita . yg banyak tau story story aku dia dengan meera azhar jelah . hoho . bangga tak ? bhaha . okay takmau cerita panjang yg aku tau whatever happen aku sayang minah hot kebaboom ni sampai mampus <3
Nur Amera bt Azahar
eh before that aku nak tunjuk sikit apa die tulis tentang aku , bhahah
*click the picture untu tembesaran yg sihat*
>>>>>>
meera azahar aka meera nfa aka meerayie . haha dia adalah kembar aku tapi kami berlainan mak dan ayah . haha cehh . kembar tak seiras jugak yaww . kami kembar name jee . cehh . kenal dea time dajah 6 jugak . same kelas but tak rapat plus aku taksuka sangat dekat die ni . tapi dulu lahh . dulu tau . haha . eh korang perasan tak ? dah 3 org budak yg dulu kononye aku tak suka jadi bestie aku ? haha amazing kan kan ? xD time dajah 6 selalu je keliru sbb name same . naek polpol je . time form1 pun tak rapat plus time tu pun aku still tak brpe suke die , ekeke . tapi tapi masuk form2 kitorang satu kelas and keliru untuk kedue kalinye sbb name same , haha , yeahh akhirnyee aku rapat jugak dengan die and tahu prangai sebena diee . yg tak kenal dea mmg tak kan tau yg die ni cool . die lebeh kurang mcm farah , well aku rapat gn die pun sbb die kwn baek dgn farah , so kitorang ni mmg suke share share cerita . ade pape mesti tak sabar nak story and paling seksa bile time cuti sebab story story tuh kene simpan sampai sekola bukak xD tapi masuk form3 kitorang lain kelas dia still same kelas gn farah . pfft tapi takpa still rapat ;D dia comel kau tau . kan kan ? whatever happen aku sayang gemuk aku ni sampai mampus <3
Nurul Atisha
atishaa ..... diaa pun dikire kawan yg aku rapat . kitorang semakin rapat sejak masuk form3 . kerana sebelum ini kami berlainan kelas . cehh . haha . rahsia dia ada ditangan aku dan rahsia aku tiada ditangan dia . haha . watlekk sudahh . aku sukaa ugut dia , aku suke jelous kan dia . tapi itu semua hanya gurauan . ahaha . dia ramai peminat wokk dan yg paling terbaru peminat dia si perompak jalanan . haha . relex tisha relex xD tapi tapi sape yg minat dia atau ada hati kat dia lupekan jelahh sebab dia dah ada yg punye . shuhh shuhh jangan kacau dia . hahaha . dia baik mcm aku . dia comel . dia cantik :P cehh jangan kembang tshaa . huahua . and and dia suke tarik baju aku time jalan tapi takpa aku tak kesah . haha xD soleyy soleyy whatever happen aku sayang kau my tissue sampai mampus <3 [ TS <3 ]
Fatin Nur Shafiqah 
aten kodomo ... pon kawan yg aku rapat . start rapat time form2 . dia partner aku time form2 sbb farah duduk dgn mera . hihi . dia rajin belaja dalam kelas . homework dia selalu siap . nota dia selalu lengkap . anak murid kesayangan cikgu . seorang pengawas . baik . sikit anoyying :P suka lolipop . dan sebagainye lah xD haha . tapi form3 dia pindah sekolaa sebab nak tumpu kan lebih perhatian sebab kat sini dea selalu dapat result kureng . mungkin kat sane dia boleh dapat kan rsult yg baik . tapi takpe semalam die bgtau aku result die dh improve . wahh taiah lah wehh . aku yg cuak skrg , kelas skrg susah nak pick up ape yg ckgu aja weh . pfft . dia cantik as always :) idk what to say so whatever happen you still my friend . sayang kau sampai mampus lah domo <3
Ema Asmira 
haha ema oi aku suke gamba ni :P cehh dia pun aku rapat . kenal time form 2 kot ? tu pun sbb dea kenal fatin syafiqah . dia penah ckp aku same class dgn dia time dajah 5 . haha aku pun lupaa xD okay kitorang lain kelas . kat skola pon jarang bercakap . jumpe time balik tuh pun sbb dia sggah tmpat aku slalu lepak tunggu van . rapat dekat fb jelah . dia banyak mulut sama macam aku . haruslah kan . dea gyle sama mcm aku . dye anoyying sometime tapi takpa . ada ku kesah ? haha . dia dah ditaken . dia suke orang panggil die emmamat *ape kene mngene ? haha whatever lah xD okay dh kekurangan idea whatever happen sayang kau macik sampai mampus <3
Mohamad Fairuz
tonyetnyett . dia memang monyet . bhagdsd ! okay sape dye ni ? sape yg masuk blog aku ni tekan je mende open close tu kan terpampang gamba dea . ada nampak ? tipu lah kalau tak nmpak . hxbhs ! okay dulu die kawan aku sekarang dye pengarangbuahatijantungdupdapdupdap . hahaha . kenal die tahun lepas kot . sebelum sebelum tu mane pena kenal . kot la aku pun lupe . satu sekola tapi tak pernah kenal , kenal pun dekat myspace ke facebook tah . well aku kan pemalu . agaga . time rapatrapat dulu time cuti sekola bulan 5 tu kot . dan dan aku time cuti tu online manjang . pastu malam gerenti tak tido . chat gn dye punye pasal . hahaha . sampai lebam lebam mata . tapi mata aku memang jenes mata lebam pun tido lambat ke awal ke same je pun . zzzz . okay dye anoyying sometime :P kadang kadang rase macam nak je  sepak dye lajulajulajuuu . haha . hurr whatever happen sayang kau tonyetgemuk lajulaju sampai mampus <3
Arif Lotfi
arep lotfi . anak lotfi ni . haha . bajet en muka dia ? mintak ditampa lajulaju . dengan spek mata hitam die tu konon . aku amek hanger tu sebat kau baru tau xD haha . okay budak kerek ni classmate aku time form1 and form2 . time form1 mmg tak rapat langsung lahh . aku pun malas sangat nak kenal die ni . ahaha joke . kawan to tak rapat . haa mcm tu lah . then masuk form2 jd gang lah kan . gang dalam kelas . dok depan aku je pun . kuat sembang die ni . hahah yeke ? err ntah xD ada masa terluang ade jelah topik yg dibincangkan beramai ramai bersama farah , meera , faten , harith . tp harith jarang join xD kawan aku time exam . kitorang selalu je berlawan tgok sape paling tggi dapat mark . dan semestinye aku lah kan paling tggi walaupun ade jugak seturn yg kau tggi :P . pastu polak sbb aku pemalas tp dapat lg tggi dri kau -___-"  tapi sekarang kite lain kelas . takleh dah nak lawan dgn kau dalam periksa . eh bday tahun ni aku nak bear yg lagi besar tau , yg taun lepas punye kecik sgt lah :p hahahha . hurr whatever happen sayang kau jugak as a friend sampai mampus <3
Redha Shah
budakereknampusgatalanoyyingsometimetetapibaik aku suka buli dia ! hahaha . act aku malas nak tulis pasal die ni tapi disebabkan bosan hentam jelaa . dari aku tulis pasal die bek aku tulis pasal adik die . lawa kan adik die ? haa jgn risau adk aku suke adk die . haha  . hurr dye ni anak pelakon tau alaa yg blakon cite simpang3 tu xD cehh k redha ni aku rapat time balik jee pun . sebab naek van same . kenal tahun ni eh tahun lepas. hurr jangan risau die selalu kene buli dgn aku . errr -__-' yke ? lalala~ dalam van selalu kene marah dengan syahira . hahaha kan aku dah kate dye ni mmg takut pompan plus sape suruh kacau kitorang hurr padan muka. hahaha lek redha lek . kau redha jelah dapat kwan mcm kitorang yee ^^ eh jangan lupe rahsia kau ada dalam tangan aku so jangan cuba cuba bikin masalah yee . bhaxhsdch ! maaf maaf mengutuk kau ! whatever happen aku geli  nak tulis aku syg kau . eeiii geli mat ! jhxdch ! joke joke xD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

okay cukuplah banyak tu . act aku nak lagi letak banyakbanyak tapi aku malas lahh . jeng jeng next time lah kalau aku rajin aku buat yang lain . kalau aku rajin ah kan . tetapii ...... aku memang pemalas . kso sekarang ni dah tepat pukul 1.55 lagi 5 minit citer marshanda nak start . and and aku polak betul . cuti sekolah takde cerita marimar . eiiii kenapelah cuti sekolah mesti tv asek siarkan cite indon . eiii polak mat !

syahirah . haida . sofea . izzrin . rianda . watsana . audra . syahiera hurr dan yang lain lain tu yg rase rasenye kawan dengan aku tuh whatever happen sayang korang sampai mampuss jugak <333

lots of love
Nur Amirah

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫