08 March 2011

LAJUUUUUUUU !

hye selamat pagi semuaa ^^ hihi tengahari ok . hari ni aku bangun sedikit lambat .pukul 12.30 . sebab ? of coz lah sebab semalam tido lambat . dah pagi baru tido . hebat tak hebat kan kan ? hehe . wahh tajuk hari ni LAJUUU lahh . haha ada apa dengan LAJUUU ? kenapa dengan LAJUUU ? itu lah yg hendak kita ungkaikan hari ni . jeng jeng jenggg . haha . apa kau ? taksuka ? alahh alahh lek lu baca entry ni sampai habislahh . hoho xD okay biase aku amek picture dekat weheartit.com tapi hari ni aku letak gamba tiga manusia yg suka tido lambat , ghaha . dah pagi buta baru sibuk nak tido then tghri buta baru nak bangun . tgok cermin lalu berkata "mak ai mata aku apahal lebam" haha soalan bodoh kalau g tanye mcm tu . of coz lah sebab selalu sangat midnight . hahaha . okay back to the topic .

semalam act hari ni lahh . haa senang citer aku athlea and aqil plan nak skype . hihi . ok gamba tuh start dri athlea [form 1] then aqil [form 2] then myraa[form3]*myra tu aku la* haha . kso patutnye hari isnin tapi cancel sebab masing2 ada hal , cehh hal lah sangat . haha so semalam cofirm semalam tu hari ni laa sbb kitorang start pagi . ahaa aku pun tak paham lah okay forget it about that . aku denga aqil tunggu punye tunggu athlea siap buat kerja yg disuruh maknye akhirnye siap jugak kerjanyaa dan kami bertiga pon open the skype . then aku gn dgn athleaa sempat webcam sekejap . haha kejap je . lepas tuh  buat group call je . kami bertiga lah of coz tapi ada a lil bit problem . aqil punye speaker rosan dekat skype so kitorang dipaksa dan terpaksa buak ym yg keje asek nak stuck je . aku nak bukak ym tapi malangnyee aku punye emel tuh kene lock apa tah . macam haramm . tapi takpaa email aku time djah 4 masih dalam simpanan . dan pass tuh masih aku ingat . pass tuh membawa banyak kenangan manis dan pahit . ahaha ayat tak menahan der xDD ok back to the topic akhirnyee kami bertiga berjaya masuk ke alam yahoo messenger tuh . hahaha . jeng jeng jenggg apakah yg terjadi selepas itu ? >>>>>>perenggan seterusnye lahhh . hahaha

kami berjaya masuk ke alam yahoo messenger tetapi .... tetapiiii banyak halangan yg kami terimaa . haha [ayat tak boleh go xD] tetapi kami terpaksa pulak menunggu dan turut serta mencari mende alah untuk buat gropu call tuh dan akhirnye setelah lama menunggu aqil rafiqin menemui nya jugak mende alahh tu . nak cari bukan kemaen lamanye derr . selepas itu , bermula lah explore kami [err ape aku melencong ni] ehh soley soley saya meroyan sedikit tadi . haha selepas itu aku gn athlea ade lah mengeluarkan suara sedap kami tu . haha sedap lah sangat , athlea kata suara aku kasar xDD haha okok tetapi aqil mangkuk ni tidak bersuara . aku rasa nak je pecahkan mangkuk tu atas pale dea . haha kiddin tapi kalau betul pon apa salah nye kan ? LAJUUUUUU ! haha . masih belum tahu lagi ada apa dengan lajuu ? haa tunggu sampai abis entry yee sayang . ahaha . okay lepastu kame banyak chating . tah meraban takda topik jadi nye merapumerapu tulis . dengan font yg tah pape . kecik besa apa suma ada . haha . dengan kegelapan malam kerana aku dan mereka jugak kot tidak membuka lampu [takut kantoi dengan makpak tido lambat] haha . so bila taip pon banyak meoyan je . asek salah taip je . dan kami telah mewujudkan midnight dictionary. haa korang ada ? takda kan . hahaha . apa perkataan yg ada dalam kamus tuh ? haha perkataan tuh athleaa yg simpan . takpatakpa nnti ada masa aku letak kat sini . hhah

ponn ponn kereta nak lalu . nak lalu LAJULAJULAJUUU . haha . okay masanya sudah tiba . bhha . okay act LAJU tuh kitorang dapat time chating dekat ym . masa tuh kes apa tah . then aqil cakap ish aku tampa lajulaju kang haha then athlea pulak cakap aku cium lajulaju kang then aku pulak cakap aku rogol lajulaju kang . hahha so mmg mengarut habis . menyakai je je semalam xD act banyak lagi kami merepek . then aku tutp ym dalam pukul 4.40 kot sbb laptop battery nak abis dahh . then aku sambung pulak dekat facebook dengan diorang . diorang pun dah off sekali . hahaha . then dekat status aqil and athlea kami banyak merepek about LAJU again . haha . kelakar lah aqil kene bulu gn aku and athleaa . haha LAJU WEH LAJUUU KASI LAJUUU . haha . tak menahan gilaa gelak mcm ape daa xDD haha ok laa aku dah penat nak tulis panjang panjang .

eh sapa nak tgok entry EUWWWWW ? haa sinisini http://themyraamyghah.blogspot.com/2011/03/euwww.html

p / s : 2 perempuan and 1 lelaki <3 hhah

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫