31 March 2011

whathhee whathhee ! :D

assalamualaikum ! :D okay first ignore the ugly ugly face . brr . okaay dah dua minggu rasanya tak update en en ? baru hari ni berkesempatan untuk online and terus sign in facebook and blog . ohmyy gilaa rindu tahap gamban weyy . al maklum laa busy manjangg . busy laa sangat --, okay mggu lepas mcm yg setengah org tahu aku dan beberapa yang lain telah menghadapai ujian bulan mac :P *ayat kerek je* dan dan this week kitorang dapat lah sikit kertas , tak semua laa . result ? mmg teruk lerr . redha jee lerr na buat mcm mano dah takdir en . lain kali buat yang lebeh elok and aku akan buat yang terbaik . doa doa kan jelah yee ! :) haa 23 march haritu birthday aku duyy , thanks pada korang yg sudi tepek nama aku muka aku dekat blog korang , yg wosh dekat sekolahh , yg wish dekat facebook , yg bagi hadiah , dan dan jugak yg bg video . haha kelaka je .

hurr lepas ni pun mugkin akan jarang online . mungkin lerr . haa yg tnye mcmmcm soklan dekat shoutmix tuh sory sangat sangat takde mase lagi nak menjawab . nanti ade mase i jawabb yee :) eh hari sekarang ni kat skolaa cikgu jarang masuk do . i mean jarang datang . idk why . kadangkadang best tp dah kalau selalu tak dtp mmg polak lerr . harap kat skola je pun belaja . err aku belaja ke ? hahaha tak jugak . mana belaja sangat pun . menggila meroyan dan sebagainye jelah keje . buat lawak bodoh . tak pcye tnye lerr mereka yg sama kelas dengan aku . huuu !! :P org len guna bahasa rempit dalam text aku haa amik kat depandepan jadi lerr bahasa tu. haha bengongbengong jee ! xD haaa , semala dapat magazine tinta (majalah sekolah) haha kelaka lerr mukaa . balikbalik aku bezakan muka time form1 and form2 haha mak ai gila beza siakk . masa form1 skema nak mati plus mukaa mcm haremm jee, form2 punye pun same je tapi ok sikit lerr kot . hahah . weyy dua minggu lagi nak pegi seminar dengan tisha and mungkin dia tido ruma akuu . yeayyy ! mesti best ! :D cant wait siot . haha . brr nothing to say dah . kso byebye ! eh eh before that !

okay , apa motif aku letak gamba minah ni ? haha kk today birthday dia . aku lambat wish weyy . tertido punye pasal . ingat nak wish dobelas tepat tapi apa kan daya mata ni tak terdaya nak menahan dan dan terus tido sampai lerr kepagi then pagi pun tak sempat nak pegang hp terus pegi sekolaa nyeee . balik sekolaa pun pukul 4 lebeh baru lerr wishh . sory macik ! agaga happy birthdayy to youu , happy birthdayy to youu . happy birthdayy to nabilaa . happy birthdayy to you ! <3 wehh wehh aku sayang kau budak ! kau manja gedik mengada ngada , tapi takpa aku sukaa . haha . dah lama tak skype dgn kau babun , ylaa kan masingmasing busyy . haha sory takda hadiah . aku takda duit lerr . jumpe kau pun tidak . next time aku bagi yerr . semoga panjang umo murah rezeki dan berkekalan bahagia dengan syafiq muaz . jangan lupa aku monyett !! :P

meroyan by : 
amirah 

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫