03 April 2011

ONE FOUR THREE !

assalamualaikum . heyy readers , selamat malam . salam sejahtera . muahaha . okay hari hari ahad . tiga hari bulan empat . esok hari isnin . seperti biasa kami yg sekola menengah ni akan kembali ke sekolah seperti biasa dan teruskan pembelajaran seperti biasa . tiada yang berubah . mungkin akan berubah ke jalan yg lebih benar *ok aku mngarut just ignore --'* okay ignore tajuk tu takde kene mengede pun . gamba tu ade kene mengene dgn tajuk . one four three ! <3 gamba tu baru je amik tadi . myraa biasa a kan . membajet comel padahal tak comel tak lawaa dan sebagainyee laa --' trust mee :P 

brr hari ni satu hari berjalan . act tkde satu hari pun tapi lama laa jugak . ponat edenn  . aku myraa bangun pada pukul 7 pagi kerana tidor tak lenaa . sebab ? memikirkan sesuatu . mcm taik jee --, apa yg aku pikirkan ? biarlahh rahsiaa *nyanyi sikit lagu siti yg bertajuk biarlah rasia tu* muahaha . disebabkan tidak boleh tido aku pun bangun lerr awal tp bukan buat pape , dok baring baring je :3 then try untuk pejamkan mataa try punya try terpejam jugak tapi hanya sebentar kerana bapak aku mengejutkan aku untuk bangun mandi siapsiap untuk keluar . dengan mata yg berat terpaksa lah bangun dan terus mengambil tuala masuk ke dalam tandas , mandi manda sambil berangan denga radio yg dalam bilik tu dan berkumandang laa suara aku yg haram jadah tak sedap tu -.- *okay mari gelak HAHAHA kelaka la sangat* thenn siap apa sumaa ---> skippp

kami sekeluargaa duduk dalam kereta bergelak ketawa sambil mendengar radio dan membicangkan perkaraperkara yg lawak bodoh haram jadah aku tak layan :3 *ok aku tak paham apa yg aku ckp* kereta itu membawa kami makan di restoran dekat saujana impian . nama restoran tu aku taktau dan tanak amek tau pun . apakukesah :3 makan punya makan the aku jugak kene pergi bayar sesungguhnya malasa betul nak jalan p kaunter tuuu xD *yayaya aku pemalas* tapi aku suka jugak sbb baki tu serta merta jadi hak milik aku :D seronok bukan ? boleh beli tpp  ^^ okay selepas itu papa ku start enjin *buat bunyi sikit* brooom broom broom *menipu je ni* selepas itu acornd dibuka radio dibukaa . radio suria fm dipilih . lagunyaa mcm haram jadahh tetapi terpaksa aku denga ---->>> skip

haa sebelum meneruskan perjalanan kereta dibasuh di car wash dulu . sesungguhnya mcm haram menunggu lama lahai . orang tu lembab gilaa . rasa nak sekeh sekeh je pale otak dia tuaa haa tapi takpo sabor jelah ~ haaa then siap apa sumaa meneruskan perjalan dan sampai lahh kami di kl . membeli belah di shopping mall dekat kl yg berlambak orang . penuh dengan banglaa --' menyemak lahai . *mencik mencik* tapi tidak ketinggalan jugak budak budak handsome ramai kat situ :3 budak budak cun melecun pun :3 sabor jelahh ~ rase mcm nak balik mercun jee xD okay kat situ mcm tak boleh lama je kan . pusing pusing baju yg aku nak tak jumpa . bangang jee . terpaksa laa beli baju lain naseb baek banyak yg lawalawa :B berjam jam jugak lah kan --' dengan menunggu handphone yg dipogram sebab semalam tak sempat pogram sampai habis *kononyee* disebabkan lama sangat menunggu aku dan mak aku pergi lah jalanjalan dulu . then singgah jap kat kedai buku kat situ / novel banyak weyy , rasa nak borong semua je tapi apakan daya beli satu sudaa laa . habis duit aku nanti :3 *kedekut* muahaha xD ----->> skip

dalam pukul 3 berambus dari situ . pergi cari restoran untuk mencekik . menelan apa suma laa . sampai lahh kami di restoran pebende tah mmg aku taktau ah nama restoran tu tak kuasa mak nak amek tau nyah :P serius tak sedap sbb lauk dah tak banyak . al maklum laa pukul 3 dahh --' sabor jelahh~ selepas makan chaww ingat nak pegi mines tapi dah pukul brpe tah so balik dulu sebab makpak aku nak solat so balik lerr . sejam lebeh jugak laa kat rumah then keluar balikk nak pergy mines tp tp wehh tp haihh dah sampai sampai mak ai mcm takleh ramai lagi je kereta plus manusia kat situ en . sampai tempat parking penuh . polak jee . sumpah seranah lerr tp tkpe sabor jelahh ~ then terpaksa lah cancel so pegy JJ balakong jee . naseb p jj balakong kalau jj bmc tu mmg aku tanak ah :3 bkn ade ape pun . bosan bosan . then pergy lah beli baju apa sumaa . kesian bapak aku duit melayang . muahaha . haa dan dan nak keluar tempat tu bunyi mende yg kalau ade org mencuri tu . terkejut den . bodoh tol cashier tu bukan nak cabut tag tu . buat malu den sekeluarga joo . dan dan bapak aku nak g buat report tp aku ckp tak payah bukan nye dia sengaja *eceh baeknyee aku --'* ahaha aku cool je dorang je no hot hot . cool sudee :P ----->>> skip ahh 

haaa dah dahhh sudahh laa mcm panjang jee entry ni . dah lah ayat skema nak maty --, sabor jelaa ~ korang tak likee jagaa aa . ahah joke lah sayangg ! :P muahaha . penat siakk . byebyebye ;D one four three mohamad fairuz ! :P weh lupa pulak homework tak siap :3 chaww ~ 

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫