11 April 2011

ayokkkkk tatayokkk ! :D

hyehye , saya nur amirah di sini haa ! :D menaip pada hari isnin 11 april pukul 5.30 . bapak gedik aku :P hehe . okay im here for a while . dah lama tidak update haa . biasa sabtu atau ahad but 9 april and 10 april i have a seminar . pergi dengan tishaa , woot woot best . seminar yang dianjurkan oleh berita harian haa . esok jangan lupa beli surat khabar berita harian tau . ada gambar kitorang tuu . muahaha muka macam haram jee --, okay back to the topic . sabtu bangun pada pukul 6 kot then siap siappp . semangat tuuu . then siap siap keluar dalam pukul 7 then jumpe tishaa dekat petronas . mulemule nak pegi rumah dia je but ada masalah teknikal . teknikal lah sangatt xP haha so tunggu lah dia kat petronas sementara dia hanta adik dia pegi sekolaa haa . 

dalam pukul 7 smthng mcm tuu tishaa pun sampai then aku naik lah keretaa diaa . hushhushh ayah dia bawak laju haa ^^ haha then sampai dalam pukul 7 smthng jugak . well laju kann syok tuu :D ahha then pegi daftar . mulamula kitorang datang mmg sikit habiss laaa then lamalama bak mai tgokkk haa ramai tuuu . rasenyee 150 orang kot . ramai kan ? :P okay disebabkan kitorang sampai awal so dapat lah tempat duduk depan . yeayyy :D then time borakborak tuu . tak sangka pulak budak sama sekolaa dengan aku gn tisha pun ada . tgoktgok soleha dengan adriana pun adaa satu sekolaa tapi kitorang tak rapat (: hee . then 8.30 bermulaa lahh seminar tuu . subjek english haa . cikgu perempuan lupe nama dia laa . hehe . memang mengantuk jugak laa , dia ajar tak brpe nak best sangat tapi masuk laa jugak . lagi pun pagi kan sor amai ygtak bersemangat . then blablabla pukul 10.30 habis subjek tu . makan sarapan pulak haa . mee hoon tuuu dengan air milo tuu ^^ makanmakan then pukul 11 masuk balik time for bahasa melayuuu . time ni mmg semuaa bertenagaa . cikgu lelaki so mmg sporting habiss haa lah kan .lelaki pun kemain bising nyee masingmasing dh dapat gang lah katekann , perempuan pun apa kurangnyaa . ai dasyatt . haha  macammacam ilmu dapat time bm ni . nak cerita mmg tak abis laa so korng kene rase sendiri laa :P hehe then pukul 1.30 rehat sejam . aku and tisha makan semejaa dgn soleha and adriana (; then pegi solat haa ~ then masuk kelas belaajaa mathematics pulak . cikgu lelaki jugakk ^^ okayokay laa paham masuk dalam kepala but kureng sikit laa . hehe . then 3.45 rehat makan petang pulak haa . makan lagi --' haha standard pegy seminar lah en :D time ni hujan haa tp tkpe ada cafe kat situ tp aku and tsha tak masuk sbb dah penuh --, so duduk lahh berdekatan dgn tempat gang lelaki berkumpul . ada yang merokok haaa . kerek jee bajet isap rokok .haa sebelum makan tuu ade tangkap gamba eh silap rakan gamba lahh :P mane boleh tgkap gmbar *ckgu bm ajar haa :P  haha . then pukul 4 masuk balik smbg maths then pukul 5 balik . dalam kereta jgn risau mmg mngatuk wa kata xD

selepas itu , ayah atisha hanta aku and tisha pergi rumah aku so thats mean tisha tido rumaa aku laa yoo . tisha meroyan je keje haha jk . weh barang antik weh xD huahuahua . okay malam tu kitorang pegy makan sate , tishaaa siot jee sorok sate dalam tisu sbb dah kenyang sangat , sorok tak ajak akuu :P hahah okayokay then balik baring ats katil act nak tidur tp disebabkan tga texting so tk jd laa nak tido :P tapi jangan risau mmg aku tertido terus haha . then keesokan paginyee aku bangun dulu haa . tisha lena sangat tido , mengeruh tuu :P muahaha 5.30 aku bangun turun sorangsorang*dah biasa dah* :P then gosok baju apa sumaa naek atas mandimanda apa sumaa . then kejut lerr tishaa , susah noo nak kejut :P then blablablaaaa keluar rumah dalam 7 smthng . bapak aku taktau tempat tuu kat mana . sekali tersesat tempat yg sepatutnye beberapa minit boleh sampai jd setengah jam kot --. pukul 8.30 baru sampai tempat tuu and kelas dah mula pukul 8 so kitorang dah hilang 30min xD sabor jelaa ~dapat tempat duduk kedua belakang siot ~ kat belakang tuu ada 3 bodyguard haa , 2 tu handsome laa jugak :P sorang tu pelik gelak kemain lagi semangat . haha . okay time sc agak bosan mmg bnyk kali aku terlelap , agagag . then blablaaaa khb pulakk . ckgu ni mmg masuk air . fyi ckgu lelaki kat situu mmg masuk air . otak gilagila plus bluee . haa amekkk xP sabor jelah en xD hahah . org buta bnyk yg berjaya kan ? ckgu khb tu ckp kita kalau nak pandai kene pandai meraba mcm org buta tu haa , dia jawab soalan merabaa mmg mcm hape je kitorang gelak , lelaki lagi laa melebeh , sikit2 sebut perkataan merabaa , sabor jelah ckgu . ade satu tuu kan nescafe + milo = neslo en ? then dia tanyee kopi + teh = ape . japg masingmasing nak sebut , sebut separuh then gelak sebab kopi + teh = ko*e haha sumpah sakai . then blablablaa sejarah pulak , perghh lagi lah aku mngantuk , zzzzz tido sat naa xD muahaha , ckgu ni pun same jee otak tak brpe nak betul wayar putus mgkn , haha . meroyan weyyy , sabor jelahh ~ then blaablaa balik .

haaa , gilaa bukann ? haha . kalau korang pegy mmg best weyy , moh lee kite p ramairamai haa . haha . perempuan ramai lelaki boleh laa , tkde ramai sangat laa . lelaki kebanyakkan tinggi tinggi siot :O handsome . muahaha . ade satu tu comel tp tonggek plus kerek pulak mukaa , haha kan tishaa en :P perempuann pun cun cun bhaiii .ade yg alim adaa yang comel adaa yg free hair tapi ramai yg pakai tudung . ikutkan hati aku nak je freehair tp mak aku tak bg , brr sabor jelahh . tapi tkpe tisha pakai so aku pakai jelah en . hahaha . okay stop lahh dulu . mcm panjang je en . haiyayooo . jumpe lagi next week haha byebye assalamualaikumm ^^

p / s : rindu lah  kat dorangdorangg tuuu nanti haha

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫