23 April 2011

+ wala wala +

assalamualaikum . hihi . wala wala . hari khamis aritu ade concert justin bieber . walawehhh jeles gila bhai tak boleh pegy :'( *konon* act jelous dengan perempuan yang naik pentas untuk lagu one less lonely girl . ohmyyy untung gilaa perempuan tuu . brr . yang pasti dekat concert tu mesti ramai yg melalak lalak kan ? :) tgok video dekat youtube tu pun suara jb tak brpe jelas because ramai yang terjeritjerit terujaa . haha . untunglaa korang :P tapi takpe tak batak pun :P mesti perempuan tu takleh tido malam kan ? siap pegang tangan muka bagai -.- haih ni nak marah ni . hahaha :D 


this week nothing speSIAL --->>> cody simpsonn tetap di hati hahaha
  • ISNIN mcm biasa sekolaa belajaa plus tak belajaa , hari selasaa mmg tak datang skolaa . sbb tak bangun plus malas plus sengaja tanak bangun . 
  • SELASA mmg dh bnyk kali aku ponteng taktau lah knpe selasa tu mcm ada virus tak kasi pegy sekolah . haha . mggu depan pun mybe ttak pegy jugak -___- mybe laa . hihi . ape lahh nak jadi pmr nak dekat woi . study tak study , takut wehh . brrr . okay takmau cite panjang kayy 
  • RABU datang mcm biasaa , belaja belaja and belaja . konon jelah . saya budak malas so tak belaja sangat :) dalam kelas dok sembang denga lagu je , biasa bro xD sekolah pagi ni bawak hp tiap hari pun dijamin selamat , sekolah pagy ni bebas kalau dulu petang mmg tkde mknenyee laa , displin ketat --' mmg sabor jelah en ~  kayy  
  • KHAMIS , ada open book test , bm mmg sedikit susahh suruh tgok buku tp jwpn kene pikir sendiri . tah pape jee . then math bolehlaa sebab semua ada kat buku teks , just kene pandai cari jawapan untuk menyalin balik :P sape yg tak nmpk tuu mmg rugi laa , aku takyah buat jalan kira terus buat jawapan . hahaha . then geografi , haa yang ni mmg ramai polak derr , dia suruh tgok buku teks tapi soalan mcm harem jadah jee , mmg mcm ape je cari jawapan . mmg rase nak bako je . haha . then blabla balikkk . 
  • JUMAAT , wala walaa wa bangun lambat ah derr , naseb 6.30 wa terbangun , bangun2 terus terbeliak mata tgok jam dah lambat and sah sah van dah terlepassss ~ then cepatcepat kejut bapak aku suruh bangun sbb dia kene hanta aku lah kan :P act biasa kalau dah terlajak tidur aku buat bodoh je tanak g skolah lah kate kan but hari jumaat ade open book test so dengan paksa rela wa bangun jugaklaa , rugii tuu markah wehh . then siapsiap sumee . masuk keretaa , dalam perjalanan tuu wa ade sembang sikit gn bapak wa --->
ayah waa : sekolah ok ?
aku : haa okay je lerr
ayah waa : ckgu ajar ok ?
aku : hmmm *jwb nak tanak* (malas layan act muahaha )
then blablablaa ->>>> senyap sekejap
ayah waa : ade pkwe ?
aku : *sentap jap* haa tkde (tipu sat :P)
ayah waa : ckp jelah betulbetul , jujur je , tk marah pun *tak ingat sgt ap dye ckp* xD
aku : (dalam hati : tak marah ? bagusbagus haha ) laa betul lerr mne ade *takut lagi* (sambil     buat muka tk pndai mnipu xD )
ayah wa : bg tau jelaa
aku : haa ntahlaa tak tau laa , ade kot haha .
ayah waa : jgn nak mgatal sangat lerr
aku : --->> buat bodoh jee 
then sampai sekolahh , haha dia tak marah ohh good . balik rumah dia dh tak tanya . lagi bagus . ek elehh dah tau buat ape nak tanye , dah terang lagi bersuluh hari tu adk wa yg baik hati tuu bgtau . tapi tkpe naseb tak kene ceramah en . ek elehh wa ingat dia nak membebel . haha . 

  • SABTU pun sekolahh , ikutkan hati mmg tanak pegy tapi terpaksa sebab ada open book test and hari ni last day obt tu . bagusbagus . time exam sangat lah bosann . wa mmg tak suka time exam beg lagi berat dri tak exam . haha pelik kan :p kalau hari sekolah biasa beg waa mmg ringan gila baii :P kbalik pukul 12.35 then lepaklepak luu , van amek lambat , setengah jam kat skolaa ;D  
ehh aku ade citer gempakk , baikkk punyaa , tunggu next entry kayy because entry ni dah panjang sangat . haha . ni lah akibatnyee sebab meroyan terlampau banyakk . kayy yang pasti tetap jelous dengan merekamerekaa yang pergi concert bieber tuu . haihh korang len kali jangan pegy , ape laaa . haha k laa battery lapp dah low . chaww bebeh ;D



lots of sakai ,
nur amirah

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫