29 April 2011

# damnfeelsohurrh #

hye readers . ignore the ugly picture , jus wanna show my name nur amirah xD sedap sedap tak ? kayy aku tau tak sesedap name korang but its okay :P haha . kayy mggu lepas aku ade kate ade cerita gempak . hihi . dh tak gempak dah cerite tu kso just forget it :P halkhalk xD hurr eh kau haa kau tu lerr asal aku tengok sume kawan aku kau nak add haa ? yg ade komen status aku yg wall dgn aku sume kau nak add , nyibuk kau ni lahai , kau g aa curik kwn org len . dh lah suke stalk . semak derr semak #bengang#

kayy minggu ni ada penghuni baru dalam kelas kitorang . 12 orang dari kelas aku masuk krk then 12 org kelas krk masuk kelas aku . pada mulanya , kitorang satu kelas mmg tak suka ah citernyee kan . #teettt# dan dan tisha masuk krk . bukan nak jeles tp kekurangan kawan lerr , tkde dah lawak bodoh lagi dalam kelas . eh still ade tapi tak mcm sebelum ni :/ tapi takpe . fyi , kelas kitorang budak melayu semakin ramai dulu laki 2 org prmpuan 8 je ;D sekarang laki dah lebeh dari jumlah sebelumnyee --. dan semakin bising . hihi meriah lahai . depan aku yg dulunya tisha dgn watsana yg duduk tp skrg sharul dgn nazrie haa yg duduk . tisha g krk , watsana dok belakang sekali , jauh mat --' naseb fatin tetap kat sebelah aku . haha . okay haritu aku rasa mcm banyak je nak cerita bila dah menulis mampus tak ingat . eyy polak -,-

walawehhh , semalam prince william and kate middleton punye wedding nyah . act aku taktau mende pun . well myra kan , peduli ape dorang nak kwin pun --, haha . aku tau pun dari aidaa haa , text dgn dia then dia kata ada tgok prince william ni pnye wedding live kat tb tak and aku pun jd blurr . siapa dia ? ohh dia kerabat doraja rupanyaa . baru tau . haha . teruk bukan ? hihi hope mereka bahagia laaa . sweet jugak haa . naseb tak sour but sweet sour pon ok what . #mengarut lebeh# kso congratulations xD

whoaaa . siapa ni ? hihi comel bukan ? dia ni greyson chance haa . jatuh cinta dengan dia lah pulak . mcm mane ni :| hugahuga . dia ni kira rapat lah jugak dengan justin bieber and cody simpson , yeahh tak lama lagi penuh lahh gamba budak ni dalam handphone aku . haha . buat as wallpaper pun ok jugak kot xD choyy , mak aku dah bising suruh study lahai , k laa wa nak study midterm nak dekat . wish me luck kayy ! thanks haa :P byebye ;D

lots of busy,
nur amirah

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫