14 May 2011

. kinda bored .

hye makwe , hai pakwe . kinda bored yeahh . picture dia atas happen when im kinda bored . dengan muka bangun tido dan belum mandi selepas editing this blog terus ber webcam sokojapp , disebabkan ternampak marker pen red colour aku terus mengambilnye dan menconteng conteng dengan tulisan yang buruk -,- mula just buat smiley smiley tu then tulis nama aku sekali aku rasa macam tak okay je dengan bengong nye aku menulis nama nama mereka . kepada nama yang tiada tu so sorry tangan saya kecik je tak muat lah nak tulis nama awak semua . choyy . haha . rambut tidak bersikat tu woi so mmg buruk lah citernye , kalau sikat pun same je kot :P huahua .

okay isnin selasa rabu khamis jumaat lepas macam biasa lahh rutin harian tidak perlulah saya menceritakan kerana jika diceritakan memang entry ini akan menjadi panjang so tidak perlulah rasanyaa #bajet . hurr khamis ini saya akan menduduki peperiksaan petengahan tahun . bukan saya juga tapi hampir semua orang yang bersekolah akan menduduki peperiksaan . pasti cuak bukan ? #ayat skema okay saya pun cuak . lagilagi sesiapa yang tidak membaca buku . saya baca kayy :P walaupun saya study saya tetap risau . risau laa . ni baru pertengahan tahun weh kalau PMR lagi lah wa kecut mecut baii . subjet yang saya paling lemah maths :( takut doh maths . susah gila aku nak score . bila buat boleh tapi bila exam terus aku tak ingat apa dah . sedeh bukan ? cu nangis sikit :P eh kat skolah haritu sharul ajar permainan baik punya doh . aku , watsana , sharul , faten , nazrie time BI je mesti men mende alah tuu . haha . mcm bodoh je kalau korang tgok :P #teetttt

hari ni hari ahad aku ingat nak ajak ayah aku g tgok wayang cerita kongsi . aku tak kira aku nak tengok jugak . nak jugak nak jugak . huhuhu . dah lah shaheizy sam berlakon . hihi . tapi malam ni ada mentor . mana satu nak tengok ni -_- haha mampus . okay lupekann . weh blog aku dah lawa en en ? choyy #perasan . btw lambat ke nak loading blog aku ni ? kalau lambat tolong bgtau kau shoutbox tau tau . sebab aku bukak laju je takde lembab pun --, haha okayy lahh taktau nak tulis ape lagi kang tulis banyak2 merepek repek pulak jadinyee . so kbyee .

press press press press like button please please please please :)

myra myraa myraaa

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫