07 May 2011

|SPEECHLESS|

hye peeps okay first ignore je title tu , taktau nak buat title ape , terasa mcm speechless tu sebab buat status tu :| okay act aku tanak update blog ni tapi tah laa tangan rasa gatal je nak menaip . hari ni entry agak entah laa . sehari dua ni mood sy tak brpe nak betul --,  alaa lehaa ~ aku tengah buat folio sebenarnye tapi tolak tepi sat , bukan ape aku dah blank tah ape aku meroyan kat situ pun taktau :\ hmm , esok nak kene hanta dah . mmg aku tak hanta lah esok gayanyee  

hmm , minggu ni takde ape yg seronok sangat , semua mcm biasa . act malas nak cerita . hihi . 18 May ni exam kot . ya allah ! sesungguhnya aku malas betul nak exam bagai ni . aku tak sedia sangat weh . bila time nak bukak buku je mesti mengantuk lah ape lahh . ade je setan setan mengacau . tiap-tiap malam aku doa supaya aku boleh ubah perangai aku menjadi lebih baik . jadi rajin . rajin solat , rajin belajar , denga cakap . banyak lagi lahh . kat sekolah pun bukan aku focus sangat belaja kat sekolah tu . banyak maen , gelak , tido je . aku g sekolah atas alasan tanak duduk rumah sbb rumah bosan . mungkin niat aku tak betul tu sebab lah jd mcm ni . lepas ni aku akan ubah niat aku tu :) pray for me 

haa , lawaa kan dia ? dia ni Anis Syafira Zakaria . sory cilok gamba sat . lawa sangat . dia style doh . jelous gila tengok dia . aku harap sangat jadi mcm diaa . teringin doh pakai tudung mcm tuu . kalau lah aku lawa mcm dia . haha harapan jelaa . yang aku tau aku nak try beli shawl then nak torai pakai . mana tau kot kot terbuka hati pakai tudung en . tapi en satu je aku tak suka , kang japg bila aku dah berubah pakai tudung ape suma bila part balik kampung ke ape ke semua nak tegur , alaa lehaa korang ni bila aku tak pakai tegur aku pakai pun nak tegur , aku sangat lah tak suka bila orang ckp woaa myraa dah berubah , wahh myraa dah pakai tudung , myraa dah tutup aurat . yayaya kau tau tak ayat tu mcm memerli aku -.- aku tau laa aku tak alim . pastu dok mengumpat . mmg fcuk laa ~ tralalala emo pulak den . hahaha .

weh weh , aku rasa nak cerita kat korang something tapi mende ni terlalu privacy , ikutkan hati nak je aku luah kat blog kesayangan aku ni tapi apakan daya tak boleh . ikutkan hati mmg aku nak je taip ape sume yang ade kat hati aku sekarang tapi alaaaaaaa susahh sangat . nanti ade pihak yang terasa . ada ke ? ni hal aku je pun --' haha mental dah . hmm k laa nak siapkan folio saya tuu .

 hey awak , saya sayang awak tau 
happy mother's day . Rohayati Abdullah i do love you umi 
lots of speechless ,
nur amirah

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫