31 October 2011

awak ? sini lah mari laaa -.-

hello hallu . ignore itu mukaa . muka boringg . haktuihhh -.-v . boring gila siot . bangun pagi terus online then turunn thenn naik then mandii then turun then makan then tengok tv sat pastu sofea hantar mesej kata nak keluar pukul 2 so aku ckp lah okay . pastu aku tanya mak aku boleh ke tidokk . boleh pulak dia kata tak boleh and i was like &^%$#@! . mcm haremm je , nak keluar bukan jauh pon , g jj bmc then g rumah peah je pun . eleh JJ gn rmh aku tu jln kaki pon boleh tp peah kata dia nak amek . tu pun mak aku tak kasi aku keluar . eleh dengki gn aku ah tuu . tahikk . patu boleh pulak dia call bapak aku , tak pasal pasal dapat ceramah free . haremm jadah . susah dapat parents yg kuat mengongkong ni . apa pun tak boleh . haih tension you know !!!

cikgu pulak dah tak kasi pegi sekolah haha mmg duduk rumah lah citaa diaa . nak kene dengar mak aku bebel sana sini , naseb bek adik aku tengah exam kalau tak comfirm nye dia tak g sekolah , pemalas . kalau dia tk g sekolah lagi aku mengsampah , cmfirm kt bawah tu bersepah pastu aku lah jugak kene kemas . adik sorang mcm adk tigaempat org . haih payah hidup -.-t . sometimes rasa mcm nak bukak buku balik jee . rasa mcm nak belajar balik haha ni lah manusia , bila suruh belajar malas , bila tak belajar nak belajar . lumrah hidup :3 nak baca novel , novel pulak tak g beli , ajak mak aku g popular beli novel kata membazir duit pe bagai lah hahaktuihhh :pp so bukak mukabuku jelah citanyaa . eh sekarang twitter makin nak HOT kan ? habis ah Facebook habis ahh . haha :D k ah chaww duluu takde topic . lalalalaa~ entry ni mcm luah perasaan je ? haha kesoh menda haku blog aku kan :B kbyeeee xx <3

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫