06 November 2011

Apa Celop ? :/

hai babes , k before that SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA . i was not happy today . ahaha . seriously boring gila . yelaa mana tak nyaa , org raya kt kg aku raya dekat umah je . apa ada ? au bangun pun nk dekat pkul 10 , kalau dekat kg sure punya pagipagi buta dah bangun , bertapa meriahnya suasana di kampung :/ . pastu mandi ape bagai pakai baju t-shirt je . orang lain pakai baju kurung aku pakai tshirt haha takda semangat nak raya lah :/ . nak raya mcm tahun lepas , meriah gilaa semua balik kampung patu buat Qorban , patu ramairamai gotong royong melapah lembu tersebut . masakmasak then makanmakan , lepaklepakkk . ohmyxyzzz miss that moments . huu tahun ni pun rasanya tak ramai yg balik kg , masingmasing busy kan . kononnya -.- dekat rumah ni apa lah yg aku boleh buat . hanya setakat makan , online , tengok tb and tidooo . kehidupan yg memboringkann . myraa please bersyukur :3

semenjak dua menjak ni aku dah makin entah ape ape . dah tak berapa nak betul . wayar terputus agaknyaa . maybee . hahahahaha gelak gelak -.- k aku mengarot . watafak . haih . pejam celik pejam celik sekolah pun nak habis dah . mggu depan sekolah rabu and khamis je . tapi rabu jelah aku g sekolah . khamis pegi lawatan . k tak sabar . pegi pahang but sehari je , alahai kenapa tak tido kat sana je , huahua harapann pengetua nak bagi mmg tak ah . cuti sekolah ni entah apa aktiviti aku agaknyaa . makan tido makan tido menggemukkan badan agaknyaa haha tapi cadang nak masuk tuisyen kat bangi dengan tisha k yg tu pun tk sabar , better lah drpd duduk rmh apa pon tak dapat . no more stories gtg bye ! -.- 

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫