15 November 2011

otak mungg otak kuu -.-

hewhew , alamakkk blog kita di update lagi ah dooo . haha . k ni mental sebernanyaa :D sekarang tengah maen game reply reply guna blog dengan so orang atas nuhh , yg pakai tudung tuwww . alooo tak lain tak bukan SOFEA QISTINA budak HOT tuu . haha k ni vangang :D ni semua idea orang mental dan hanya orang mental yang men game macam ni . like us :D *evil laugh* so kalau korang tengah mental or sebagainya game ni sangat sesuai untuk kesihatan , seriouslyy . boleh exercise tangan dan menyemakkan dekat dashboard followers korang and etc lah . like seriouslyyy . haha vodoh vodoh . kay jangan mengarut myraa please jangannn . eleh myra mmg cmni suka mengarut jangan nak heran sangat ah . tapi tak semua orang layan mengarut myraa ni :( . yg paling setiaa si SOFEA ni lahh , dia layan aku merepek . haha . cool cool aiskrim matcool winduu aa LOL myra myra hahaha asal aku ni --'

SOFEA QISTINA Z'KARNAIN . woaaa nice name aite :P alalalala . dia ada cermin mata oakley . tuu yg kat atas tu duadua dia punyaa . aku hanya meminjamm . haha . aku nak beli tp entah lahh bilaa . esok ah nak beli mueheheh :3 dia dia dia aku kesian kat dia sebab dia mcm dipermainkan . vangang je , tulah lawa sangat kau ni . jd orang lawa pun susah kan peah ? haa peah tu nama gelarann diaa . haha tp kadangkdang aku bengang ah gak , si fairuz ni tiap kali nak buat aku jeles tk abesabes sebut nama sofea membuatkan aku rasa mcm nak membunuh kedua dua nyaa sekali nseb pujuk balik -.- . HAHA seriouslyy :p kay aku mmg kuat jeles , korang je tktau , well myraa kan jenes WATLEKKKK . hahaha WATLEKK MYRA . fakyuu pakyuu pakuuu . haha mencarut lagi alahai sudahhlahhhh myra mengsampah jee semua ni . ahhh vengongg . haha . sudahlahhh chaww . pecah mangkuk pecah periuk sudahlah mangkuk sudahlah periuk LOL .

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫