15 November 2011

AKU MENTAL

selamat malamm wuww . aku rasa nak jadi pembunuh HAHA cepat takut mueheheh :3 mengarut ! sekarang tengah tengok cerita Cinta Ellysaa :3 sambel onlinee pfft patu si SOFEA suruh aku update blog :O dari petang tadi dia meroyan suruh aku update blog . kesian dia :( so sebab aku sayang dia aku pun update lah entry yg agak entah ape ape ni wewittttt :D haha jap act aku nak cakap sofea yang mental bukan aku haha tapi aku pun mental jugak . yeahh please anyone call ambulance amek aku bawak pergi Hospital Tanjung Rambutan :D *k ni over* -.-' .

wehh korang dah amek rm100 tu ? aku belum dohhh . pfftt . tadi pegi sekolah dgn sofea and tishaa . ayah dia amek , ingat nak amek duit tu sekali kene ada parents and i was like pffftt bengang , like seriouslyy -.- so esok lah aku g amek . wuww . esok nak hang dengan blablablabla soo ramai takan nak senarai pulak kan , k tak pentingg . sofea tak ikut :( sedeh ahh :p ahaha . patu tadi kan kan aku kan hmm malas citer , bencii >< fuck ah haha kay bodoh entry ni . haha dah ah blaa aa aku blaa aku blaa kay aku menyampah chiaww (Y)


http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫