12 November 2011

trip Kuala Gandah , Pahang :>

hello uollss . hewhew . k awok sihakk dop? k straight to the points ah ah . k hari khamis haritu kita p lawatan ke .... haa ke manoo ? cu teka cu teka . pegy kuala gandah, Pahang je punggg . pegy tempat perlindungan gajah tuu . woaaa mulamula mmg excited gilo ah . k bertolar dari sekolah dalam pukul 8 cmtu ah then sampai sano 10 smthng rasanya . well nek bas kan mano lah boleh speed sangat kalau nek keta alahai so cepatt ^^ dalam bas aku duduk dgn tisha , farah duduk dgn mera , sofea duduk sorangg alaa kesian awokk :p patu kan kan dlm bas kita kene marah dgn ckgu . cilukoo betul , mana lah aku tau nama aku tkdo dlm senarai setahu aku sehari sebelum tu aku dh bgtau ckgu . apa bongok nye lah . ye pun namo tkdo tkleh ckp leklok ke ? ni suka hati muko dia je nak marah aku dh lah org tgok , haremm tahu dop? sumpah mengsampah  :') sial -oo- haha k dah jgn emo sangat lah myra salah kau jgk --'

patu dah sampai masuk tempat gajah tu , k sumpah tak menarik langsung , apadahal gajah . eleh ingat boleh ah naek gajah tu but its just limited , aku and the gang tak dapat nek . puikk . yg naek tu untunglahhh . patu dalam pkul 2 tu nek bas balik , ckgu ckp nak p bawak kitorang g mandi sungai , naseb bek ckgu ckp nk bawak mandi sungai kalau tak mmg mencarut carut ah kan >< k dalam bas tu aku gn sofea tk habes habes tgok signboard , telah mana tak nyaa , tgok mcm nak otw balik , sume dah risauu *sigh* tupp tupp bas berhentii . ohh rupanya nak mandi sungai dekat Hutan Lipur . k sungai tu berjaya memujuk kami semuaa ^^ mulanya aku tanak mandi sbb kan hmm pahampaham jelah kn prmpuan hha then tgok mcm best aku pun hentam sajalahhhh . gilo mu tak join menyesal sia sia je >< air dia kemain deras lagi :D k then balik pukul 4.30 smthing and smpai sekolah 6 smthng . aku terus balikkkkkkkkkkk zzzzzz k takmo cita pnjng , biar gmba yg cerita kannn well malah ah katakan :D

shazleen , aku , solehah , syeira . time ni tengah tunggu bas C :3
wuwwww dekat tempat gajah tuu , serius boring so snap gmba jelah -.-'

dalam bas otw pegy mandi sungai wuwww :D

otw nek bus , time ni tudung pun dah entah kemano hewhew kitew pkai bajubola x)



tishaa layan corntozzz haha sodapp ? :p

bibir mewah tewwww . mu ado ? xD

k nampak tak muka aku bajet kat situ kruhkrahkrengg :>


k act gmba banyak , 97 kot tp sume kt fb lah hahaha . pfftt esok tak jadi hang , haih sabar jelah . so wait for this wednesday , harap tak cancel lagi . mengnyampah dah aku asek cancel . == kbyeeeeeeee :')

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫