24 December 2011

ce change ce changed .........


haii , dah lama tk update blog , haha lama lah sangat , wuww~~ harini dalam sejarang taip entry pukul 6.39 haha mesti korang ingat awal aku bangun en en ? haha ekceli en tak tidur lagi ni , hahaha , dok edit edit blog ni ditemani dengan Aida Shafiena . wuwww . penat aku dok ubah ni , naseb baik ada Aida tolong aku . hahaha . so daripada hitam ptih terus jadi hitam biru , yeahh i loike bebehhh ~~

k sambil-sambil dok edit blog tadi dok mengarut dgn farahin nyenye , hahaha , naseb bek jugak dia ada kalau tak mmg dah tertidur aku kat depan lapp ni nyenye . haha . goodluck spm tahun depan ! haha gerun letuww , leklek jangan bunuh aku , aku nak kawen! haha mengarut ! tenenene hari kahmis haritu amik result nyenye hahaha seriously aku patah hati dpt 2A 6B je tapi takpelah aku bersyukur je sbb tk gagal :) spm ada nyenye . life must go on . tak berjaya sekarang tak bermakna tak berjaya di kemudian hari . berjaya sekarang tak bermakna berjaya di kemudian hari . kan kan ? ;) so yang tak dapat keputusan yang memuaskan tu berusaha lagi kita boleh , haha , ayat heartbroken mcm ni ah , tkpelahh lepasni masuk form4 ni aku belajar sungguh haha kononnya k...........................................


sebernanyaa kann aku taktahu nak taip apa , aku nak tidur sebernanya tapi seribu kali tapi haha gedik , takdelahh takleh tidur sebernanya hukhukkkkkkkk . penat seyh . mata aku ni dah jadi mata panda hahaha cuti sekolah asek tidur lewat bangun lewat mandi lewat , anak dara apa kau ni myra oi . weh fairuz tgok myra kau ni ish teruk kan perangai dia ? hahaha ah kau pun sama je mandi lewat jugak . ucukucuk omeyyy :p meh nak peluk mehh , rindu ngoi ! -_- haha k mental . sebelum myra ni bertambah meroyan baik saya mengundurkan diri duluuu . sebelum tu kan kan kan................................. citer tergantung dah haha byeeeeeeeeeeeeeeee ;0
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫