31 December 2011

Happy New Year !

ehemm ehemm , lama rasanya tak online ni . perghh busy siot :p haha konon ._. intenet kena potong sebernanyaa....... ni pun dekat rumah sedara kat serendah . wehehuhuhu . kat sini best doh . haha konon ._. hmm tk berapa best sbb semua budak kecik , takde geng wa kat sini . naseb baik dorang omeyomey :p k tkde kena mengena.....

//k say byebye to 2011 and hyehye to 2012//

hampir kesemua blog dah update pasal 2012 dan azam azam mereka , hihihi aku ketinggalan nampaknyaaa ;p trenenene , nak kena cerita ke apa azam aku ? haha azam yg tahun lepas punn tak hmmm pandaipandai ah pikir sendiri ;) tapi aku azam masuk tahun baru ni aku nak blog aku punya followers cecah 1000 dan azam tu tercapai haha tak sangka bkk bkk blog followers dah lebeh 1000 hihi *seronok hentak hentak kaki* lol k batak............


tahun ni aku dah ENAMBELAS wehhh !! azam aku tahun ni aku nak rajin belajar . nak tumpukan sepenuh perhatian bila cikgu tengah mengajar . taknak ponteng kelas . taknak ponteng sekolah . taknak mengumpat cikgu . nak tuisyenn , yeah tuisyen paling aku nak !! dan banyak lagi . aksheli azam tu semua azam yg setiap tahun aku nak lakukan tapi hmm permulaan je , haha , dah masuk pertengahan mmg tkde mkne dah azam tu semua . oh kesiann~~


//budak omey tu aniq . ohh dia sangat lah senang nak dijaga . haha cool jee :p omeyy laktuww . be my boyfriend pleasee ? haha stupid enough xDD k ah nak g melayan dia . hewhew . byee <33

p/s : sebernanyaa kann kann kalau bolehh aku nak 2011 , taknak 2012 . nak 2011 !!!! ;'(


http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫