13 December 2011

kau tau tak ? aku tak tahu .

well hello peoples . dah lama tak update . hm eksheli nothing to story . cuti korang mcm mana ? okay ? pergi bercuti ? hm untunglahh . aku duduk rumah je . hajat nak pergi langkawi atau sabah tak kesampaian . ayah aku sibuk kerja . balik kg pon sehari . gilakk sungguh -.- sungguh sungguh berbulu hatiku ini hoho :'>

lalalala~ korang dah beli barang sekolah belum doh ? aku belum :D hewhew bila tah nak beli . act tak kesoh pon lambat pon takpe . takyah beli pon takpe *k tipu* hekhek . rasa mcm nak beli baju putih je untuk tahun depan . sbb baju purple tu dah takde makne untuk aku . haha say goodbye to PRS . sedehnyaa nak letak jawatann :p tapi bulan 2 mcm tu kot . so sebelum tu kena lah jd PRS dulu puas-puas . lepastu byebye~~ ahaha . kau paham tak ? aku tak paham . korang pon takyah paham ah ;)

hmm , 22 Dec ni result PMR keluar . jangan IM aku tanya dapat brpe , jangan text tanya dapat brpe , jangan call . haha terutama sedara mara tuu . jangan tanya kalau korang tanya jugak aku jawab 8A . aci dop ? ahahaha . watlek watkchill . k aku takut sebernanya . bukan aku sorang tapi hampir kesemuanya bukan ? :) so marilah kita berdoa beramai-ramai semoga keputusan kita semua LULUS dengan CEMERLANG :'> harap sangat sesangot . aku takut dengan keputusan tu takut kalau kot kot tak dapat kelas science . aku nak kelas science . seriously . pray for me T_T uhukk uhukk . okay lah nothing to say . takecare ! ;)
http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫