05 December 2011

LALAT TALILAT TALI LIAT LOL

kruhkruhkruh. shoo bohringg oghkay tu yg dok menaip . wuww tajuk tkde kene mengda lgsung . k semalam pergi jom heboh . kay mmg haruslah pergi . entah apa motif. haha act aku nak BB Bold yg ada dekat tempat Maxis tuuuu . sekali en en hmm shoo sadd sbb hmmm habis stock urgghhh . jom ngess T.T haha shoo mengadaa . then borong lah mknan bagai kahkah tkleh nak banyak lagi  .__. then ingat nak balik sekali abh kata tggu m.su otw dtg atoto smbel tggu tu layan melodi dulu kat situ bhaha Zizan woi kat situ ! xD . wuww . patu m.su iteww dah smpai then blablabla then balikk kruhkrahkruhkrah :>

balik dri Jom Heboh kuikui shoo panasss uolssss-.-

k patupatu g makangg , ngammm :3 then terus pegi Melakaa . omg eleh Melaka je ke ? hmmm aku nak pegi Langkawi ke Sabah ke . pffft next time lerr nampaknyee -_- then sampai sana 6 smthng kot tewuss g cari restoran muara ikan bakar . kahkah shoo mengidam nk makan ikan bakar , kupang , ketam , sotong kat sana . mweheheh semua aku hentam bhai (Y) then habis g cari Hotel hmm tp penuhh so duduk ah chalet . ceitttt , seriously tak best , dah lah mahal . tilam menyakitkan badan , tb kecik tkde astro , wifi tkde . harga sama standard dgn hotel . haha aku merungut niiii !! tolonglah paham tolonglahh .

hewhew pagipagi bangun -.- pegi makannnnn . then g jalanjalan kat situ . tp tkleh nak jalan sangat sbb atuk aku ada sekali . kesionn dia . tp aku nak masuk tmpt shopping tu !! ahha k myra gedikkk . tp tkpelah dpt satu tshirt pun cukuplahh . tp act aku nak beli tshirt Batman tu haha kenapa Batman ? sbb Superman shoo ramai dah ada . tpp hm tak dapat sbb ayh aku kata lain kali . grr . yg dapat tshir I Love Melaka . urghhh tak best lol lol . hm tkpe aku jumpa aku nak jugak baju tu tak kira . hmmm baju Catwoman ado tak ? kalau ada aku nak jgk . kahkah k shut up -_- blablabla .

time ni kat situ haa alahh situu laa . muka aku euwww kbye lol

atuk aku yg 80 thun kot lbeh kot pon larat naek tangga tu wuww . kahkah aku gemuk gemuk nya aku omg gemuk urghh demnn-.-

pehal muka aku cenggitu ? shoo jelekk , kruhkrah aku kelihatan pndek disitu !

wuww act bnyk lg gmbar tp malas nak masukkan kihkih . thennn apa lagi chaw ahh . kuikui . then pegi PD . tujuan ? motif ? apa lagi kalau makannn !! haha makan kat situ best . apahal ? kau kata tak best ? kesoh ? haha . then g laut lerr apo lg . ikutkan hati aku nak je g mandi . huaa dah lama tak mandi laut weh . tp malangnya baju takde lbeh . act baju ade lbeh tp hm hm malas nak tukar , haha watlek watpeace . aku text mya kata aku kt PD sekali dia kat Pahang , urghh kalau tak boleh jumpa weh T.T

muka ku tembam kahkah mak aku putih k aku jealous -_-

hurmm benci ah adk aku mcm nak tggi dri aku ><

hihihi kita sama tggi dgn mak kita kihkihhh :*

haaa sampai disitu sajalah . wuww . act tak puas . hmm aku nak g tempat lainn  . plisshhh bawak lah pergi Sabah , situ belum pegi . tergin bhaii . huahua . tkpun pegi Thailand jom bhaha . no money no talk urghhh . 22/23 ni mybe result PMR keluar . ohmyyy im sho ekshaited . k tipuu je tu . hm eksheli im shoo CUAKK !! wawawa mcm mana kalau apa yg aku nak tk dpt . urgghh frust menonggeng tertonggeng ah aku. kahkah . k diam . hmm masa pleasee jangan laju sangat . jangann tolong jangann tolonglahhhhhhh merayu ni hmmm :/ masa jangan berjalan cepat sebab hmm sebab hmm aku tak sanggup bkn tak sanggup nak amek result tu tp hmm tp sebab lain . me shoo sadd . tskk tskk pinjam bahu boleh ? haha k mengarot dah byeee ! :*

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫