08 November 2010

heyyo !


hello readers , haters , stalkers , haha . hari nih skola like ussual . setelah selame seminngu cuty hari nih kembali ke sekolah mcm biase , hanta buku teks and ade 3 buku aku ta hanta lagi disebabkan buku2 itu hilang so buku2 itu akan di hantar pade esok hari . haha . cuai jee aku buku hilang . haha . then selesai kan pasal buku then rehat . hari nih rehat kat kantin , haha . beli kuew tiaw sup , tapi haram jadah ta sedap . keras na maty akhirnyee aku just biakan and ta makan . membazir duet je dalah 2 rgit , haih . polakpolak . then kat kantin azhar ckp first time nmpak aku kat kantin , haha . first time hotak kau , selame nih aku penahlaa g kantin tapi jarang , aku kan ta kuat mkn kat skola , haha . then tunggulaa faten abiskan laksa dea tuh , terlur lak aku tengok kau mkn , haha .then pegy beratur masuk kelas , time mathematics dpt kertas , woahh , i hatee my markah , like hurhhh !! na tau berape ? haha , tanak btau , maluuu la hoi , haha . then waktu ag pegy kelas agame dapat kertas jugak , yeahh . dapat A , hehe . alhamdulillah . hoho . then bincang about the jawapan . dapat tambah markah , hoho . then msuk kelas , then geografi pulak , i just get hm adelahh , haha matepelajaran english dapat result jugak , then lepak with farah , fairuz , azhar , iwan , and others laa*lau ade mera mesty lagi gempak . haha  . fairuz sebok cari pasal , bongek kau . saba je gn perangai kau , haiyoo . hahahaha . farah asek lapa , hee kesian kau nyet . haha . then sembang , lepak , ejek2 , buli2 . haha . then balik , pegy kedai beli gule2 . hoho . van amek . balik ruma makan . then online and texting wif haizam and fairuz and zaf and membe lame . haha . 

today i got xpax number !

p/s : mera asal kau ta datang ha ?

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫