10 November 2010

iwillmissyouu :')

oh school iwillmissyou *haha , yeyer jee . hehe
oh friend iwillmissyou . terutamenyee bestie2 aku , hehe xD
hehe , tadi kat skolaa rasa bosan laa jugakk , hehe . *adeh otak aku da blank , aku na cite ape tadi ? argghh mereng sudaaaa !! haha . kat skola tadi datang then datang then datang then urghhh . blank sudaaa ,
haiyooo , hah , then beratur masuk kelass , dpat kertas senii dapat A , yeahh , haha , lantak laa mende tuh then snap2 gambaa , hoho . sambel denga radio dari handset arepp , terlalu kuat sampaikan ckgu bagi warning , wuishh , haha . pedulik kann , hehe . aku pun bawak hanset bur hanset murah jee , just texting je tadi kat skolaa , haha , pedulik kan jugak , aku , mera , farah , arep ta abis amek gamba , haha . cm siall je gamba , then amek gamba gune hp arep , buat yg mood apee tah , cm hapee jee , kelakaa doee , kan mera kan ? haha . then ape tah lagi kitorang wat . lupee dahh . haha . then rehat *act rehat awal , sukesuki jee . haha . pegy makan kat kantin , wuishh dah tiga hari aku makan at kantin , haha , semalam pun ,
ha , btw semalm ckgu chong mcam sial , kau lapa kau na marah2 kan ? shitt laa kau , na je aku suroh kau pegy malan cepat2 or dalam bahasa laen berambus cepat2 , semak lah kau , hahaha!okay , back to the storyy , makan punyee makan kenyang lah jadinyee . then lepak kat akses .
abes rehat masuk kelas . time science , yeah time nih aku menyapah gila babeng laa . macam sial jee ckgu latiff , huh ! bajet gudgud jee , cikgu2 laen kitorang bawak hp ta bising pun ? asal kau na bising ha ? dasar !!
haha , polakpolak , kesian arep , harith , zul , danial , sume qayyum punya pasal laa kau dah kantoi bawak hp pegy bagitrau ckgu geng2 laen pun bawak , kau senyap2 ta bole kee ha ? bohongok , sebab kau dengan aku2 sekali kecuakan hp dirampas , naseb arep ta btau aku bawak phone law tak , da sahsah hanphone aku kene rampas gak ! lastlast kau kene belasah kan ? haha , azhar siap buat video sekali , haha , padan face kau . hahahaha . siall jee . da la kau puja setan ! haha , bahabi !okay2 tuka topik laen , mals na kutok2 nih , ta bagus , haha ! then cerita laen aku mals na cita dahh , penat na menaipp , hehe
na tengok gamba uh pegy dekat facebook . haha

byeee readerss ;))

ZEERAILOVEYOUU !! HAHA

http://themyraamyghah.blogspot.com ♫♫